jueves, 11 de marzo de 2010

Yo soy como el chile verde, llorona, Picante pero sabroso.

Doarme señor. De dimineata apucasem sa desenez vreo jumatate de ora, dupa ce a plecat Marta la scoala. Imediat ce s-a trezit, binedispus, ne-am rasfatat cu poezii. Adica, stând în bucatarie am auzit poezia No te rindas, recitata pe Cadena Ser, pe care o ascultam noi. Mi-am notat doua versuri si l-am cautat de net. De acolo, stiind poezia, pe youtube a fost usor sa gasesc si multe alte poezii ale aceluiasi Mario Benedetti. Superbe poezii. Apoi, cum nu m-am rabdat sa nu le împart si cu altii, le-am postat, pe masura ce el ascultam. Nu-mi functiona Real Player download, asa ca nu stiu câte am reusit sa-mi descarc pentru mine. Dar le voi gasi aici, oricând. Nu am mai postat si toata muzica pe care am ascultat-o.

Trecusera deja doua ore de când stateam în bucatarie, rasfatându-ne. Apoi, am avut timp sa termin, ma rog, mai mult sa stric portretul lui Joan, dar asta este!!! Meduza ma va ierta, ca nu are încotro...

Acum am la dispozitie vreo doua ore sa-mi plimb ochii si sufletul pe blogurile celor dragi... asta pentru ca am terminat si mâncarea între timp... Si, apropo, am 75,7 kg. 22, 4 kg am slabit de la începutul anului, si abia astept sa-mi ajunga platforma vibratoare pe care a comandat-o sefa pentru noi, dar pe banii mei. 20 de rate de 48 de euro. Dar pe ea am sa o pun sa ne cumpere, mie si lui Marta o bicicleta statica. De fapt ne-am uitat deja prin magazinele specializate si mai asteptam un pic.

Marti când am fost în oras, pofticioasa carnivora cum sunt am cumparat cel putin zece caserole de carne. Dar am fost cuminte. Nu am mâncat nici ieri decât salata de rosii si ceapa verde (mi-au crescur cepisoarele ramase în pamânt de anul trecut) cu iaurt si o lingurita de ulei. Si seara o portocala... Cafea, ca de obicei...

Luna aceasta am dat jos 6, 2 kg, asta în conditiile în care la un moment dat ma apucasem din nou sa manânc supe, în prostie... Acum m-am linistit din nou, si rezist sa nu manânc, daca nu fac eforturi inutile de gimnastica. M-as plimba, dar bate un vânt rece... Dar si asa ascultând Llorona, pot visa ca zburd pe afara...

6 comentarios:

  1. Sa-i multumesti Domnului in fiecare minut.Eu tocmai am inceput ziua cu:Iesi afara din camera mea!Desi in camera miroase oribil pentru ca s-a facut pe ea!Stii,Giulia:Pe cine nu lasi sa moara....nu te lasa sa traiesti!E valabil si aici.

    ResponderEliminar
  2. Stii ca multumesc lui Dumnezeu. Señor, desi are mâncare pusa pe masa, arunca doar o privire din când în când catre fotoliul meu. Daca stie ca sunt acolo, este fericit!!!

    Si apoi, familia vrea doar sa-l stie fericit!!! Zâmbetul si multumirea lui valoreaza pentru ei mai mult, decât tot ce as munci prin casa. Doar stii ca se poate freca toata ziua pe o casa...

    Si apoi, asa si creierul lui ràmâne activ. Iar m-a fascinat cu memoria lui. Stia aproape toate versurile poeziilor si cântecelor ce le-am ascultat astazi.

    ResponderEliminar
  3. 1. Felicitari pentru dieta eficienta! Whoaa

    2. Multumesc pt vizita pe blog

    3. Un cadou...pentru ca sunt prima oara la tine pe blog:
    http://www.youtube.com/watch?v=yanU4dFC7lU

    4. Daca ai timp sa vezi cateva poeme care mi s-au tradus in spaniola sau unele pe care le-am tradus eu:
    http://andibob.wordpress.com/category/mis-poemas/

    Spor la visat

    ResponderEliminar
  4. Ti-am citit câteva dintre poezii.Frumoase. Nu stiam ca te ocupi serios cu poezia. Iti citeam comentariile doar pe bloguri, asa am ajuns azi si la tine. Astazi ma rasfat prea mult...
    Multumesc si de poezia lui Pablo Neruda, superb clipul...
    Am coboràte 150 de poezii recitate, printre care si aceasta poezie.
    Astazi nu-mi accepta descarcarea de pe Youtube. Poate m-au blocat?! Cine stie.
    Mare noroc, mare, sa poti asculta poeziile recitate. Desi si mie îmi place sa le citesc cu voce tare pentru señor Tomas.

    ResponderEliminar
  5. Ai grije cu cura de slabire de care pomenesti aproape in orice postare !
    Sa ai grije pentru ca e periculos daca exagerezi !
    Te salutam cu respect !

    ResponderEliminar
  6. @ Iosif - sunt sub foarte atenta supraveghere medicala. Nu se moare de foame...

    ResponderEliminar