martes, 16 de marzo de 2010

Santaj emotional

Cum mi-e dor de ¨copilul¨, ca asa îi spunem noi lui Adrian, i-am furat zilele trecute niste fotografii pe când vorbeam pe skype. Mi-a si trimis fotografii cu niste decapotabile BMV pe care le-a ginit el pe net. Nu am mai vrut sa-i reamintesc ca a spus ca va strânge bani... ha,ha. Adevarul e ca masinile de acasa sunt deja înmatriculate, dar ar putea sa vânda macar una din ele. Vom vedea puiul mamii. Parca n-as sti ca are nevoie de o masina ca sa mearga la serviciu. Santaj... mami, când voi avea masina, coborâm la tine, sa te vad. Dar cu trenul nu se poate, ca doar nu sunt mai mult de 400 km între noi? Santajistul... pui dulce si scump.
Astazi spunea Eduard Punset, ca la un moment dat l-a întrebat pe un guardia civil de ce amenda un tânar de 18 ani, care circula cu 200 km la ora, cu motocicleta, ca doar se stie ca neocortexul este ultimul care se dezvolta, între 25 si 30 de ani, cica.(que es el último en aparecer en la evolución del cerebro, es el encargado de los procesos de raciocinio, es, por así decirlo la parte del cerebro consciente). Adi are numai 24. E doar un copil ...cu multe vise.

4 comentarios:

  1. Sa traiasca si sa fie sanatos....grabeste-te cu masina ca vezi ca-si doreste mult..
    si noi avem un fiu de 21 de ani.
    salutari !

    ResponderEliminar
  2. @ Iosif - Adrian este lumina ochilor mei. Si apoi, mândru cum este, mi-a spus ca de acum încolo vrea sa-mi arate ca se descurca singur.

    Dar eu oricum trimit aproape toti banii acasa. Tatal lui va hotarî ce va face. Putea sa vina cu una de acasa, dar cu numere românesti nu a vrut sa circule aici. Si-l înteleg.

    Doua trei luni, si va avea alta, ca eu banii nu-i tin pentru mine.

    ResponderEliminar
  3. Da, Giulia, vorba lui Iosif : sa-ti traiasca si sa te bucuri de el !
    Nu mai e copil, esti tu mamoasa ! :))

    ResponderEliminar
  4. @ Leo - sunt mamoasa, ca mi-e drag, si e un dulce, si e atâta de frumos. Ai vazut ce ochi mari are. Si o piele catifelata. Tuca-l mama de puiut, iepuras îl mai alintam pe maghiara, când era mic.

    ResponderEliminar