domingo, 14 de marzo de 2010

A câstigat Alonso, ¨nepotul¨ lui señor

Statisticamente, de càte ori a câstigat în Bahrain, Fernando Alonso a terminat anul proclamându-se campion. Ojala sau Ajola cum se spune în Andaluzia.

Nici n-am respirat cât a durat cursa. Ruda noastra, asa îi spunem noi, pentru ca señor m-a pacalit cànd am ajuns în casa lui, spunând ca este nepotul lui (si eu, ca proasta l-am crezut, ca doar a spus-o pe un ton asa de convingator) a càstigat, prima cursa de formula 1 din acest an. Ce fericire pe capul nostru.

Smotruiam în baie, când señor a trimis-o pe Marta, sa ma anunte ca a început cursa. Paella era deja facuta, asa ca ne-am tolanit în fotolii. Señor a adormit între timp, dar abia trezit m-a întrebat cum merge. Bine señor, suntem lideri, dar mai sunt 9 ture. Si a rezistat. Pâna la sfàrsit. Imnul Spaniei si prezenta regelui Juan Carlos în tribuna circuitului din Bahrain. Frumos Fernando, fericit. Que sonrisa, que alegria. Da , suntem mândri de ¨nepotul¨ nostru. Nos ha dejado halucinados.

Si apropo, sefu, azi de ziua ta, ce cadou frumos, nu-i asa?
La Multi Ani! lui Juan Piñana Bordes, ginerele lui señor, care astazi împlineste 49 de ani! Dai de baut sefu... Si apoi la fotbal mai vedem noi... Poate câstiga Real Madrid, contra Valladolid, ca sa fi mai fericit!!! Barcelona joaca acasa , dar cu Valencia, care nu e tocmai un adversar comod.

Si apropo, Fernando Alonso, vorbeste o engleza si o italiana corecta, cea ce ma încânta, pentru ca foarte rar aud spanioli vorbind o engleza frumoasa.

Hai la masa señor, ca Marta moare de foame! Si apropo, seful ca sa nu se dezminta, mi-a zis ca nu pupa ¨grasune¨, dar astazi, fiind ziua lui, e o exceptie... Si eu care l-am felicitat si pe facebook... ha, ha... trebuia sa-i pun o poza... muncind la paella, în vara! Sa vada lumea , ca si sefii muncesc!

3 comentarios:

  1. Ma bucur GIULIA pentru tine.Daca si jobul meu ar fi asa,nu mi-as dori sa plec pana as avea sanatate.Asta noapte,tocmai am incasat un pumn in figura de la o baba ,care se razbuna pe noi pentru ca copiii ei o mint ca vin....si nu mai sosesc.

    ResponderEliminar
  2. @ Ema - stiu draga mea. Ti-am spus ca mi-e bine aici.

    @ Cristian - alonso e un dulce. Stii ca dintre toti sportivii de performanta, fotbal, ciclism, tenis, pilotii de formula 1 au cea mai buna conditie fizica?
    Am auzit la radio...

    ResponderEliminar