viernes, 12 de marzo de 2010

halucinatii matinale



Am coborât de dimineata cu laptop-ul în living. Señor avusese ieri, o dupa amiaza mai agitata. Din cauza ca i-am introdus din nou medicamentatia obisnuita. Cunosc deja privirea aceea, care nu spune nimic. Si orele de semi dormit. Asa ca nu m-am miscat ieri de lânga el. Nici nu aveam mare lucru de facut.

Spre seara deja era mai bine, mi-am dat seama ca probabil medicamentele nu mai aveau efect. Dar noaptea a fost tot un calvar, pentru ca-i dadusem o tableta, doza obisnuita de Sinemet. Cred ca deja îmi dau seama mai bine decât neurolgii, care fac numai supozitii, care trebuie sa fie doza care sa nu-i dauneze.

Asa ca mi-am petrecut toata dimineata, aici în fotoliul din living. Pe la 10, avusese o halucinatie. Zgâria peretii, cica sa dea jos o bucata de hàrtie...

Am întrerupt postarea, pentru ca vecinele mele au sunat pentru a doua oara, si l-au trezit pe señor, la ora trei, dupa amiaza...

Stam în bucatarie. Ascultam radio. Ser Valencia - emisiunea de footbal... coño, me cago en la hostia, cojonudo, no tiene huevos, coño, coño (genitalele feminine, ca numai cu alea au ce au), joder, ostia, me toco las bolas, gilipolla... doar în zece minute de comentarii ale moderatorului... vesnic pus pe cearta...

De la început m-am pus sa le notez, spunàndu-i lui señor, care râdea de mine:

- Uite señor, urechiusele mele sensibile de unde aud toate porcariile, de la radio si televizor... asa ca , nu-mi mai spune, când gurita mea dulce, le reproduce: --- asa ceva nu se spune, Giulia, pentru ca dumneata spui de atàtea ori: me cago en el mar, ca biata mare deja miroase si s-a colorat de atâtea excremente .. verbale...

mai dragut e, cànd ìi cer sa-mi spuna pe litere si sa-mi si dea semnificatia înjuraturilor specifice!!!

încheiem cu un hostia si cu un jodido, spusa de comentatori si cu zâmbetul sugubat al lui señor, care vrea sa spuna: ... pe vremea mea, lumea era mai civilizata...

Vremea ta mai va sa fie destui ani de acum încolo, deci si asta este vremea ta si a mea señor!
ca aici sunt eu sa te veghez... Râdem amàndoi...

Alaltaieri, îmi arata unghiile, cu care ar trebui sa ma zgârie, de rea ce sunt... Nu vrea sa si le taie nici în ruptul capului... Eu i-am raspuns ca el ma zgârie ce creier, inima, artere... cu No tengo ganas de comer y da igual... adica, nu mi-e foame si totuna... Mor... îmi creste tensiunea si sunt un pachet de nervi cànd îmi raspunde asa... si-l amenint ca am sa mor tânara si frumoasa, si va veni o calugarita sa-l ingrijeasca si sa-i spele ...partile sensibile.

11 comentarios:

  1. Sarah Brightman & Antonio Banderas - The Phantom Of The Opera, am ascultat minunăţia aceasta de piesă şi am citit rândurile despre senior. Sper că este mai bine acum şi tu mai liniştită.

    Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

    ResponderEliminar
  2. @ Geanina - e bine, a màncat si am si ràs bine... nu apucasem sa mai scriu, pentru ca se trezise între timp.

    Gândurile mele bune se îndreapta si spre voi...

    ResponderEliminar
  3. super postul ăsta. chiar excelent. gilia, dragă, ai putea scrie o carte minunată. eu deja am prins drag de senior ăsta al tău.
    cât priveşte expresiile comentatorului sportiv din timpul meciului, să mor dacă nu am crezut că e vorba despre numele unor jucători de fotbal! de aia am zis eu că trebuie să dau lenea jos din pat şi să mă apuc de învăţat spaniolă.
    suerte, querida. que dios te proteje

    ResponderEliminar
  4. @ Papabembe- sunt suparata pe tine. Era asa de frumos blogul tau cu Africa, si poeziile acelea...si tot.

    Si, acum, de câte ori intru, ori ai postare, ori ai sters tot...

    Señor al meu este cel mai Barbat din càti am cunoscut. Am sa si pun o fotografie cu el , de pe vremea când nu era doar o umbra...

    ResponderEliminar
  5. @ Papabembe- ai putea sa scrii tu cartea pentru mine, ai destule postari pe blogul meu, si eu doar ti-as mai da mai multe informatii.

    Eu nu stiu sa scriu. Voi, aveti talent...Citeste: periplul meu prin case si tari si apoi spune-mi ce ar trebui sa fac!
    Completat cu istoria lui señor, ca un dialog între doua generatii, si doua lumi... el are atâtea amintiri din vreamea Guerei Civil.

    ResponderEliminar
  6. Ma mir ca senor are halucinatii doar cateodata.Nickie,babura mea cu Parkinson,pe care o ingrijesc de aproape 3 ani,are tot timpul halucinatii.Coase,joaca carti,imparte dulciuri,bineinteles ca mimeaza toate acestea.
    Ai dreptate cu Sinemetul.Nici doctorii nu stiu totul.
    Am impresia ca babutele mese sunt cobai pentru anumite medicamente.

    ResponderEliminar
  7. Nu s-ar zice te plictiseşti! ... Îţi doresc să ai putere să rezişti!

    ResponderEliminar
  8. @ Zamfir - viata mea e super. Am tot ce n-am visat vreodata... timp...
    Uneori nu stiu ce sa fac cu el, pentru ca pot sa ma rasfat...

    Am redus la jumatate dozele lui señor, si a revenit la acelasi dulce personaj de ... favola,...basm.

    ResponderEliminar
  9. @ Ema - am redus la jumatate medicamentele si e mai bine... Eu prefer mai putina medicatie, pentru ca-i vad zilnic reactiile...si Sefa la fel...

    ResponderEliminar
  10. Giulia, fotografiile sunt ale lui Senor ? Oau... Ma enerveaza sa fiu om, uite cum te deteriorezi... :(

    ResponderEliminar
  11. @ Leo - suntem din pacate muritori!
    Dar stiu deja ca anii pot doar sa deterioreze aspectul nostru fizic. Niciodata , sufletul.
    Señor traieste din amintiri, pe care mi le spune mie. Si apoi, atàta timp cât eu l-am tratat ca pe un adevarat barbat, a uitat povara anilor...

    I-am copiat toate fotografiile. Te asigur ca am un respect deosebit pentru el , ca barbat si ca persoana...

    ResponderEliminar