sábado, 20 de marzo de 2010

Enma si señor, prin ochii de la mâna mea...

Enma si señor Tomas, vara trecuta... Eu , cu aparatul de fotografiat...

Fiind astazi o zi cetoasa, nu mi-am ales culori. Asa ca mi-am lasat mâna sa traga linii. Poate în felul acesta, concentrându-ma sa vad ceea ce era de vazut, nu am mai conversat cu celalalt eu care nu-mi da pace... Daca am sa desenez destul, poate mâna mea va desena ceea ce vreau eu. Deocamdata face ce vrea ea. O fi ceva bai cu transmiterea informatiilor catre si de la creier pentru ca nu-mi iese cum vreau eu...

6 comentarios:

  1. Mai fata,dar ai talent!Sa iei in considerare propunerea mea:Ma primesti ca impresar,peste 2-3 ani?

    ResponderEliminar
  2. @ Ema - tu ai fi prima pe lista. ha,ha, eu si talentul... ca cimpanzei, pot si eu sa reproduc ceva... totul în viata e chestie de exercitiu!

    ResponderEliminar
  3. Frumos desen! ai simtul proportiilor si viziune de spatiu. Esti însa exagerat de modesta! AI TALENT!

    ResponderEliminar
  4. @ carmen - tu exagerezi în privinta talentului meu! abia am facut càteva desene, si te asigur ca nici nu este greu. Am început vara trecuta si de fiecare data le-am acoperit cu voprsele.
    pai vreau acum sa fac si grafica, un timp.

    duminica placuta , draga mea...

    ResponderEliminar
  5. eu am remarcat altceva: scooterul e din ce in ce mai aproape de enma si senor =)) e de bine :)).
    poop julia
    little RED

    ResponderEliminar
  6. @ Lullaby - aparitia ta a fost cea mai placuta surpriza din ultima vreme...

    Tu da, stii sa critici. Ca doar un artist are nevoie de critica constructiva nu de laude!

    Zice , cica artista!!!

    Poop si eu, si ma bucur ca reportajul Stefaniei te-a scos din bârlog. Nu mai puteam sa-ti accesez blogul vechi!

    ResponderEliminar