lunes, 22 de marzo de 2010

Rosii, sare si iaurt, si apoi iar abdominale

Îmi permit un ragaz de o jumatate de ora. Sunt obosita, frânta. Orele de curatenie în casa lui Enma, sunt mai epuizante decât gimnastica pe care am facut-o ieri dupa amiaza. Si am facut doar peste 120 de abdominale si alte exercitii la sol. Si nici nu le-am simtit, desi sunt ani de când nu mai facusem asa multe deodata. I-am spus eu Enmei, ca toata gimnastica ei este vax... lipsa de antrenament. Râdea copilul ieri de mine: - mami, doar nu faci sport? Aveam laptopul sus, si când m-a sunat eu faceam abdominale pe muzica flamenco...

...Auzi la el! Sport fac doar când am eu chef. Doar munca îti formeaza muschii mai bine!
Si apoi mai am doar o luna jumate si am sa înot destul. Vine ea vara. Piscina, piscina... si am sa înot în mare! ... Si am sa ma plimb mai mult! Kilometri în sus si-n jos... Dar sa vina o data, ca m-am saturat de frig... vreau mult soare... si mare!

L-am servit si pe señor cu un suc de portocale si i-am pus doar Suita Air a lui Bach. Apoi din nou radio pentru el, iar eu cu castile pe urechi muzica italiana... decibeli... sa ma asurzeasca. Dupa ce am sa-mi trag sufletul, am sa fac o baie. Animalul, scumpul meu Drac, iar mi-a lins urechile si gâtul, în joaca lui nebuna. Pe zi ce trece devine mai pesado, când curat covorul din livingul lui Enma. Are chef de joaca si nu pot sa-l dau jos de pe mine. Cântareste vreo 70 kg cu siguranta. Si ma musca de labe si de brate. Nebun dulce si scump! Orele de curatenie intensiva îmi fac bine. Gânduri si impresii care fac sa am un ritm înciudat parca...

... De dimineata señor cu aceiasi privire sugubeata... stiu ce vrea sa spuna... ma fac ca ploua... Port iegheri si asa, mi se vad formele... sau leggins... cum se spune pe aici... chiar nu-mi stau rau!

Dar, la micul dejun nu se poate abtine:
- Cualquiera que te vea por la calle se diriá : - Vaya que mujer!

Ma fac ca ploua, ma grabesc astazi... vreau sa merg sa-mi termin treaba...

- Stiu señor ca arat ceva mai bine. Ieri mi-ai spus ca sunt apetisanta si medicul mi-a spus ca arat fenomenal. Si apoi Karina , a spus ca deja arat ca Sofia Loren... la nouazeci de ani cei drept. Astazi nu ma intereseaza... Azi vreau doar sa muncesc. Repede si bine...

... merg sa fac o baie... poate ar trebui sa cos ... dar nu am chef... as face mai bine iar abdominale. Ieri nu am mâncat în timpul zilei , nimic. Seara însa da... rosii si iaurt! Am dat jos si azi dimineata aveam din nou 75,5 Kg. Nu am sa mai mânânc deloc. Am scapat de Marta. A început din nou scoala, asa ca nu mai trebuie sa fac decât ceva pentru señor... Peste, ca acela nu-mi place si nu ma tenteaza... Ploaia s-a oprit! Ce bine... La fotbal nu m-am uitat aseara, dar stiu de la radio : Barça a câstigat! Messi se pare ca a marcat un gol extraordinar , am sa-l vad la stiri... Spunea un comentator englez, la Cadena Ser, azi de dimineata : nici macar în engleza nu va pot descrie acest gol.... îl voi vedea... mai încolo.

3 comentarios:

  1. Ferice de tine fiindcă știi să înoți.
    Se pare că ți-ai făcut deja planurile pentru perioada ce urmează. Ești hărnicuță...

    Pupici geaninoși peste normă!

    ResponderEliminar
  2. Abdomene,rosii, iaurt, munca la greu...ai grija! Eu sunt Stan -Patitul!

    ResponderEliminar
  3. @ Geanina - toata vara înot! Plaja nu ma prea tenteaza... statul la soare ma plictiseste... dar înot cât pot...

    Primit si receptionat pupici peste norma!

    @ Marada - spatele ma doare de la munca nu de la abdomene. Dar asa e în fiecare zi când merg la curatenie.

    Si apoi mai am 10 kg în plus, dupa capul meu... altii zic ca maxim 5... vom trai si vom vedea...

    Te îmbratisez draga mea!

    ResponderEliminar