viernes, 12 de marzo de 2010

Sarah Brightman & Antonio Banderas - The Phantom Of The Opera

5 comentarios:

  1. Pe mine m-a topit Sarah cantand La Wally!!!

    ResponderEliminar
  2. Andi, am vazut ca te-ai trecut printre prietenii mei. Am facut si eu link, pentru ca nu am gasit la tine pe blog ... chestia aia cu prieteni
    Am sa cau pe sarah ... La Wally!!

    ResponderEliminar
  3. Am ascultat-o pe Sarah în La Wally(Ebben, catalonia) superba interpretare, unica, în comparatie cu alte soprane..

    ResponderEliminar
  4. Surpriza mare pentru mine!Nu am stiut ca Banderras canta opera!Nici macar ca ar avea asa voce.
    Super!!!!!

    ResponderEliminar
  5. @ Ema - stii ca pentru mine Banderas es el latin Lover si apoi chiar este foarte talentat. Sper ca fiul meu, care este frumos, sa ia ceva din acest stilo latino, sigur de sine.

    ResponderEliminar