domingo, 21 de marzo de 2010

Crash Trailer HQ (2005)

nu am cuvinte...

Am vizionat filmul, pentru a nu stiu câtea oara. De fiecare data sesisez alte si alte nuante. Un film atipic pentru Hollywood... de fapt o coproductie americano- germana. L-am vazut pe un canal unguresc, deci din pacate, sincronizat. Putine dialoguri, trairi intense... O societate convulsionata... unde chiar si cel bun comite o crima... stresul , frica din noi, nu mai avem timp pentru cel de lânga noi, a disparut aceea minima decenta care ne face umani...

Sigur nu ar fi trebuit sa revad acest film tocmai dupa aceasta saptamâna convulsionata. Dar am mai învatat o lectie... sa nu ma autocompatimesc, pentru ca nu sunt cu nimic mai buna decât ceilalti...
ne-am dezumanizat... Nu am nici un drept sa ma victimizez...

2 comentarios:

  1. Oh,văd că ești și cinefilă modernă! Multe calități ai...

    ResponderEliminar
  2. @ Andi - ti-am intrat si ieri pe blog. Foarte sofisticat... deci de moderna , eu mai putin... la tine , da!!!

    Nici nu stiu ce comentariu sa-ti las, ca sa nu ma fac de rusine!

    ResponderEliminar