jueves, 18 de marzo de 2010

De câteva ore locuiesc în Benicasim

Eu as vrea sa înteleg de ce de fiecare data apar cu alta locatie în feedjit?
Am fost Badalona, Arroyo de la Luz, extremadura, care e ffff departe, Madrid, Castellon de la Plana, astazi sunt Benicasim, ieri am fost Alicante, alteori Vinaroz. Ba cred ca am fost si o localitate din Portugalia. Poate ma plimb eu somnambula si nu-mi amintesc. Poate doar laptopul meu o ia razna. Dar daca as vrea eu sa-mi pierd urma, zau daca as sti cum sa o fac!

Benicasim, Comunidad Valenciana arrived from us.mg4.mail.yahoo.com on "giuliaszavo: Orgolios si mândru"

Nu ca ar fi rau ca ma plimb atâta, dar macar daca ar fi si în realitate. Ce mi-ar placea sa fiu azi în Benicasim. Este o statiune super frumoasa, vreo 50 km în directia Valencia, pe malul marii.

4 comentarios:

  1. Interesantă locaţie... Habar nu aveam că există. Să privim partea paharului, deci...

    ResponderEliminar
  2. @ Cristian, eu privesc paharul pe ce parte vrei tu, dar tot nu înteleg!

    ResponderEliminar
  3. Deci, acele widget-uri care te localizeaza se orienteaza dupa adresa IP a calculatorului tau. Daca ai o adresa fixa, alocata de catre furnizorul de internet, este usor sa fii localizata pentru ca se stie exact cine si cui a alocat-o. Daca la fiecare conectare la internet primesti o alta adresa IP, widget-ul are mari sanse sa se insele. Dar nu cred ca e cazul sa-ti faci asa de mari probleme, pentru o asa de marunta chestiune.

    ResponderEliminar
  4. @ Geocer - multumesc de lamurire, dar tot nu înteleg nimic. E prea sofisticat pentru mine chestia cu IP de adresa fixa sau nu. Eu de unde sa stiu ce am.

    ma deranjeaza doar ca nu calatoresc eu, ci doar IP ul meu. nu-i drept!

    ResponderEliminar