jueves, 18 de marzo de 2010

Orgolios si mândru

În departare, vilele unde am lucrat când am ajuns aici. 800 de mp care au vrut sa ma adopte din prima zi. Numai vila cea mare. Care nu exista acum 4 ani. Era alta în locul ei. Care nu le mai placea. Si au darâmat casa superba ca sa faca una si mai si. Una din cele mai bogate familii din oras. Dar eu aveam nevoie de un serviciu intern. Casa si masa. Si apoi, desi aveau destule case, nu mi-au oferit nici una unde sa pot locui împreuna cu fiul meu. Nici astazi nu-mi iarta ca am acceptat oferta lui Alfredo, sa lucrez pentru ei, alaturi de señor Tomas. Anul trecut chiar l-au reclamat, dupa ani buni, ca le-au luat ¨femeia¨. N-or fi ramas cu ciuda asta degeaba, cred. Biata doamna îmi pupa mâinile pentru felul în care o tratasem Si asta dupa doi ani si jumatate de când nu ma vazuse, ani în care señora batrâna, s-a perindat prin azile si spitale, si femei dupa femei care au îngrijit-o.

Nu am putut sa nu pun o fotografie de a lui KJ, de acum o luna, când înca mai spera sa gaseasca de lucru. Asta, pentru ca a urcat în graba sa-mi ia plasa de medicamente pregatita pentru ai mei. I-am pus toate fotografiile pe un CD si între timp i-am pus acest tango, pe care nu i l-am pus niciodata. Si i-am spus citeste când vei avea timp postarea mea de ieri. Si asculta acest tango cu care mi-ai ramas dator.

Ungur mândru si frumos! Si mustacios! Am sa-mi cumpar pantofi potriviti si am sa-mi fac si-o rochie. Si am sa astept sa-ti tii cuvântul dat. Acest tango îmi apartine!! Ti l-am pus si la vedere, pe marginea blogului , ca sa-l asculti când poti si vrei. Si nu uita, cuvintele sunt de prisos. Mie mi-a fost de ajuns ca m-ai tinut în brate si am plâns...doar eu, tu doar ai lacrimat . Fara cuvinte de prisos... Orgolios si mândru! Tu stii ce-i în sufletul tau! Eu am sa am rabdare! Cine stie, poate odata, va fi loc si pentru mine!

Si, da... l-am expediat pe catalan aseara. A fost doar razbunare!

4 comentarios: