jueves, 11 de marzo de 2010

Bla, bla - Real a pierdut, ce pacat!!!

Astazi am sperat într-o zi foarte placuta. Dar señor tot nu a mâncat, desi l-am pârât la Enma, fiica lui. Asta bineînteles îl irita si mai mult. Poate faptul ca am început din nou medicatia obisnuita, care contine mai multa levadopa îsi face efectul. Doar doua bucatele de ciocolata am reusit sa-i dau.

Enma, a venit cu Pilar. Veneau de la sala, rupte ca de obicei. Pilar , cum nu m-a vazut de vreo o luna si jumatate, a ramas ¨halucinada¨, uimita de progresul meu. Deci, si ea va cina doua rosii si nimic mai mult. Eu cum mi-am mâncat rosiile pe astazi, am sa manânc o alta portocala, si basta...

Pe seful, Juan, l-am facut sa râda. Real Madrid a pierdut ieri, si deci a fost eliminata din europene. I-am spus, cu o fata atât de nevinovata, ca-mi pare tare rau ca au pierdut, pentru ca joaca asa de bine, ultimamente... bla, bla... Ca doar , cu señor noi jubilam când pierde Madridul. Noi suntem culé, adica fani ai Barcelonei, care desi a avut ceva desincronizari ultimamente, este tot echipa noastra de suflet. Anul acesta poate chiar sa piarda liga (e pe locul doi, la diferenta doar de golaveraj cu Madridul) pentru ca anul trecut ne-a provocat o mare bucurie... 6 cupe... ceea ce nici un club nu a reusit în lume...

Deci , seful, Juan s-a uitat zâmbind, aproape pufnind în râs la fetisoara mea foarte compatimitoa- re. Ya te creo... I-am spus ca sunt diplomata si m-a corectat imediat... diplomatica se spune în castellana...

Deci, ascultând Shakira si Alejandro Sanz - La Tortura - ma retrag în lumea lui señor - España en Directo...

4 comentarios:

  1. Vai de mine ! Ai res de Real Madrid ?
    Nu e voie ....adika te rog frumos...eu cel putin plang....
    salutari cu respect !

    ResponderEliminar
  2. @ Iosif - cu regret, dar eu nu tin cu Real Madrid, chiar daca recunosc ca sunt buni anul acesta. Si-mi plac foarte multi jucatori de acolo.

    E chestie de feeling. Eu am fost de la început fan Barça...
    E vorba despre atitudine si despre sentimente. Sunt microbista înraita!!!

    ResponderEliminar
  3. Am citit profilul tau si m-am blocat de curajul/energia ta. Mie mi-e greu sa am grija de mine...
    Salutari si curaj.

    Mie imi tine de foame laptele de soia, m-am obisnuit cu gustul lui si acum mi-e greu fara :)
    O felie de paine de secara cu dulceata fara zahar si un pahar mare de lapte de soia, eventual si un fruct, asta e toata cina mea. Si ma simt ca o atleta gata de maraton :)

    Noapte buna

    ResponderEliminar
  4. @ Andi - eu nu am cine sa aiba grija de mine, asa ca nu am încotro!! De aceea cica aratam ca o Barbata!!!

    Acum , arat ce-i drept a Femeie si chiar e super sa mergi pe strada mult mai supla.
    Seara aceasta m-am lacomit si la o supa , asa ca iar va trebui sa astept doua zile sa mai dau jos un kg.

    ResponderEliminar