sábado, 20 de marzo de 2010

Casa Sehnorial, schita dupa Julio Rodriquez

De câteva zile ma uit la acest desen al lui Villager, un talentat acuarelist portughez. Si cum obsesiile mele sunt de obicei mai puternice decât vointa mea, am încercat sa-l copiez. Asta pentru ca mie îmi lipseste viziunea. Sunt începatoare în ale desenului. L-am avertizat de altfel ca am sa-i copiez schita. Nu m-am aventurat sa-i pun culoare, de frica sa nu-l stric.
Cum colile mele antice, gasite în casa, sunt mai mari decât scanerul, fac doua copii din directii diferite. Mi-a luat pret de o ora sa fac acest desen. Pe vremuri, putin cei drept am facut desen tehnic la liceul de constructii. Poate daca as fi avut curaj sa ma înscriu la arhitectura, as fi facut fata. Dar avem întotdeauna aceea teama de insucces, care ne frânge aripile... Dar mai bine mai târziu, decât niciodata...

2 comentarios:

  1. Sa stii ca te pricepi. Mie imi place ce ti-a iesit. E foarte bine ca ai o ocupatie de genul asta, asa ca te incurajez sa mai expui si pe viitor. Cum rezisti la munca asta? Eu si sotul suntem depasiti de situatia de acasa si o avem doar pe bunica lui cu noi. Dar ne lasa fara nervi pe amandoi si ea e ok. Daca tu te ingrasi, eu slabesc pt ca nu pot sa mananc din cauza stresului cu ea.
    Mie-mi place mult grafica si sper sa reusesc sa imi pot cumpara si eu, in viata asta, niste tablouri frumoase pt casa mea.

    ResponderEliminar
  2. @ Brândusa - ca si Ema...banii te fac sa muncesti oriunde sin în orice conditii. Mie , acum , mie bine... poate mai bine decât când eram doamna...

    ResponderEliminar