domingo, 21 de marzo de 2010

Ploua mocnit, dar mie, nici ca-mi pasa...

Chiar daca ploua mocnit, mai degraba a noiembrie decât a martie, am motive sa fiu fericita. Am cunoscut înca un barbat cu coloana vertebrala. Îl cunosteam . Raspunsul lui, mi-a confirmat ca nu m-am înselat. Cum am mai spus, respectul unei persoane, fata de care tu ai acelasi profund respect, este ceea ce-ti poate da cea mai mare satisfactie .

¨ In primul rand felicitari pentru cei ce se lasa “ciuruiti”. Apreciez enorm deschiderea lor!¨- au fost rândurile care mi-au demonstrat ca nu m-am înselat. În viata, unii merg cu capul sus,privesc drept în ochi, altii se ascund sub masca tacerii. Ca e mai confortabil asa.

Nu am sa te uit nici pe tine, Lisandru, dar despre tine am mai spus: esti un Barbat adevarat, cu coloana vertebrala!

4 comentarios:

  1. Mulţumesc, Giulia... Sunt un bărbat ca oricare altul, Geanina poate să confirme că am şi defecte. Pe care ea le tolerează fiindcă mă iubeşte. Dar în ceea ce priveşte coloana vertebrală - este imperios necesară, altfel ne ia viaţa la palme...

    ResponderEliminar
  2. Lisandru este modest ca de obicei. AM CĂUTAT DEFECTELE CU LUMÂNAREA ÎN PLINĂ ZI ŞI ZĂU CĂ NU LE-AM GĂSIT!

    PUPICI GEANINOŞI PESTE NORMĂ!

    ResponderEliminar
  3. @ Cristian - unii nici nu stiu de coloana vertebrala decât ca parte a corpului. Eu îti multumesc ca ai fost alaturi de mine în aceste zile mai tulburi.
    Rar de tot rabufnesc din mine nemultumirile. De obicei tac, din resemnare. Doar daca sunt foarte calcata în picioare ... ripostez.
    Altfel sunt mai toleranta decât majoritatea oamenilor...
    înca o data îti multumesc!

    ResponderEliminar
  4. @ Geanina - ma bucur ca l-ai cunoscut pe Cristian si chiar daca ai sa-i mai gasesti defecte, cu timpul, valorile si calitatile lui umane le vor compensa...

    Pupicii ti-i întorc înzecit!

    Acum m-am calmat, desi n-am spus nici a zecea parte din ce ma doare. Dar acum nu mai are nici o importanta...

    Momentul dureros a trecut!
    Si apoi asteptam primavara...

    ResponderEliminar