viernes, 26 de marzo de 2010

Poate primavara e de vina

Aseara povesteam cu ea. Ea facându-si masaje , eu abdominale.
- Faci sport de cinci ori pe saptamâna si nu ai slabit nici un kilogram. De mâncat, ca o pasarica, nada. Ce-i cu tine?
- Sunt nefericita
- Adica? Ce-ti lipseste? Bani, ai, un sot frumos si bun, ai!
- Aparentele înseala...
Niciodata nu intra în detalii... Nici eu nu insist. Banuiesc dar nu comentez...
- Cauta-ti ceva care sa-ti ocupe timpul. Citeste, picteaza...
- Nu-mi place sa fac nimic!
- Cum adica? Tot timpul esti în miscare! Serviciu, sali de sport. Poate mergi pentru ca sa ai companie...
- La Clubul de tenis, sunt mai tot timpul singura. Deci nu caut companie.
- Atunci nu te înteleg. Sau poate da. Toate trecem prin momente în care nimic nu ne multumeste. Poate e primavara de vina.

Sau poate o viata de bunastare, din care au lipsit telurile. Trebuie sa o conving sa deseneze. Sau sa-i fac o rochie chulo. Sau sa o scot la plimbare în oras.... Trebuie sa-i arat marea... Sa-i fac poze, sa vada cât este de frumoasa! ... Cred ca se apropie ziua ei de nastere, la doua dupa a mea si asta o întristeaza si mai mult... Un an în plus!...Sau sa o fac sa râda... Râde foarte rar...
Am sa o conving sa mergem sa cumparam plante... Gradinaritul îi va face bine... Si am sa-i pun muzica vesela.... Si am sa bat din gura si va uita timp de o ora ca este nefericita...

3 comentarios:

  1. Sigur, Primăvara e de vină. Sau, cum spun şei di pi la Ieşi: e divină, brie!

    ResponderEliminar
  2. De ce rade rar,Giulia?Eu rad in fiecare zi.Caut motive de ras,chiar daca aici e numai boala si dementa si probleme....multe probleme....
    Ca sa am motive de ras o provoc pe Secretara ,rezidenta mea de 96 de ani sa povesteasca intamplari din viata ei.Are talent.Scrie a doua carte acum....

    ResponderEliminar
  3. @ Ulise - primavara de astazi e DIVINA!
    @ Ema - eu nu prea râd, pentru ca nu am cu cine... Nu am nici cu cine vorbi de multe ori... Ma aud doar pe mine, vorbindu-i lui señor, ca sa nu adoarma în timp ce-i dau mâncarea cu lingura!

    Si apoi cu Marta nu prea am motive sa râd!
    Zile bune, zile mai putin bune!

    ResponderEliminar