domingo, 14 de marzo de 2010

Meduzà, meduzoi

Aseara meduza catalana, m-a întrebat daca nu as vrea sa traiesc cu el. I-am raspuns pe sleau:
- Nu!!! Fereasca Dumnezeu!
- De ce, meduza mea?
- Pentru ca ai o multime de manii, si esti fricos, si posesiv. Si apoi imediat mi-ai taia netul. Si m-ai închide în cusca ta si eu acolo m-as usca. Îti place poezia?...Nu... Îti place muzica? ...Nu...Si apoi ce-ti veni? Tu stii ca esti aici numai pe post de Hombre objeto. Te pot schimba oricând cu altul. Am facut un pact. Terapie a singuratatii. Eu niciodata sluga nu am sa fiu, decât platita, foarte bine platita. Si apoi tu esti zgârcit si profiti de mine. Îmi spui : callate si no te quejas, de câte ori cer sa ma lasi sa ma odihnesc, ca sunt meduza batrâna si cam trecuta. Dar parca tie îti pasa!!!

...Si apoi chiar tu spui , ca eu sunt prea buna. Prea buna pentru tine si nu ma meriti. Nu poti sa-mi oferi ce am eu nevoie. Tu nu poti visa ! Ti-e frica si de umbra ta! Ti-e frica de un stranut, ti-e frica de boala, ti-e frica de viata. Ce sa fac eu cu tine? Esti ca un cal de curse! Gingas! Sensibil! Bun la trap, dar nu la munca!

- Si apoi, la început nici portocale nu mi-ai dat! Acum mi-ai da de toate? De ce meduza mea?
- Pentru ca esti numai a mea.
- De unde stii, tu, catalan?
- Stiu meduza, mea. Eu stiu.
- Stii pe dracu, meduzoi. Am înca pe doi! Unul vine, altul pleaca... si apoi tie ce-ti pasa!
- Stiu meduza, vad în ochii tai, vad pe corpul tau, urmele mele...Si apoi tu, nu ma poti minti. Nici eu pe tine. Hai meduza, meduzea, chiar nu vrei sa fi a mea?

- Nu meduza, meduzoi! Nici azi, nici mâine,nici poimâine. Nici în anii ce or sa vina. Multumeste-te cu ce ai. Si apoi nu ma mai musca, de la talpi pâna la gât, ca tot nu am sa spun : Da!!!... Numai urme pe tot corpul. Ca nu-s proprietatea ta!!!...Nici dansa nu stii, nici tango nu-ti place! Nici flamenco si nici samba! Si apoi ce-as face eu la senia ta. Fara net, fara amici?

- Ai picta, meduza mea. Ai zburda prin casa mea! Si ti-as pune chiar si netul.

- Ha, ha, s-o vad si pe asta! Eu casa nu mi-o las! Pentru a cui? Pentru a ta?
... Eu aicea mi-s stapâna. Stapâna pe viata mea. În lumea mea. Pot visa, si pot dormi... fara ca tu sa ma ... nenorocesti! ... Si apoi stiu eu, ce hram purtati voi toti. Tot o apa si un pamânt... Luna de pe cer si apoi?!... La munca! ... Pentru amândoi...

- Aici mi-e bine. Banii îs bani! Si ei, ma iubesc! Ce , esti gelos? Asta mai lipsea. Abia ma stii de o luna si ai vrea iubirea mea. Pofta sa ti-o pui în cui! Sa-ti cauti alta, mai buna!

- Ai, meduza, meduzea... cum ma pui, iubirea mea! Rea mai esti!!! Si ma inciti!

Asa povesteau, meduzele aseara, pâna la ore târzii! ... Si meduzà a plecat!... A obosit!...În sfârsit!

Vai de viata mea!... Meduza... mea... auzi la el! Eu, a NIMANUI n-oi fi! Ce ti-e si cu barbatii! De esti buna, le e bine, de esti rea, le e si mai bine... Auzi tu! Iubire! Cápiat-ai meduzoi?

10 comentarios:

  1. sa nu zici ca nu te asteptai la asta...
    in ,,terapie" o patesc si experimentatii, nu doar inocentii, indiferent de varsta...

    ai, te rog, mila si rabdare cu sufletul lui :))

    ResponderEliminar
  2. @ Ajnanina - mila am avut destula...pâna acum. Acuma-s ¨rea¨. Si apoi de inocenta... nada... muscaturi îi dau eu lui...

    mila si rabdare, cu mine...ca am si eu suflet... dar e al NIMANUI...

    o duminica ca-n povesti!!!

    ResponderEliminar
  3. Draga IULIE apoi sa stii ca trebuie sa aplici dictonul latin ''carpe diem'',binenteles dupa ce faci selectie atenta la meduzoi!

    ResponderEliminar
  4. @ Fairy Tale- asta si fac. Traiesc clipa. si apoi nu am ce selecta, ca e doar unul...

    ResponderEliminar
  5. cu cat mai rea ai sa fii, cu atat mai mult o sa te doreasca :))

    cine stie, poate pana la urma il ajuti si pe el sa creasca, sa se maturizeze :))

    ResponderEliminar
  6. @ Ajnanina- cu doritul - no problem...
    De maturizat, un barbat? Niciodata!Si apoi ce? Sunt eu pe post de dadaca? M-a muscat de jugulara...Daca ma omoara? Ca astia pe aicea, asa fac!
    Inocenta si-a pierdut-o, cànd a dat de mine!!!:))

    ResponderEliminar
  7. Îmi plac dialogurile astea cu meduza...

    ResponderEliminar
  8. dadaca?
    in nici un caz :)))
    nu esti genul, iar instinctele de ocrotire iti sunt suficient solicitate de catre Marta si senor :))
    dar pentru fiecare dintre voi intalnirea asta e o ocazie de rezolvare de probleme, de crestere si evolutie!
    daca te mai musca, bate-l bine! dar poate ca i-ar face placere...:)

    ResponderEliminar
  9. @ Cristian- voi sunteti de vina! Si apoi, chiar e foarte bine!

    ResponderEliminar
  10. @ Ajnanina - ai dreptate. Eu dadaca, pe departe.
    Astia , latinii, se nasc cu ¨sânge¨, nu mai trebuie instruiti!!:))

    Si apoi, nici el nu sta mai bine. Are urme... foarte multe... ca sa ma tina minte! Animalul!

    ResponderEliminar