martes, 30 de marzo de 2010

Astazi am ales calea mai lunga, pentru a vedea ... multa MARE













Golful si plaja din apropierea vilei unde locuiesc. Plaja Fora Forat
nu puteau sa aduca nisip alb? ...Peste tot lucrari, dar pe portiunea cea mai frumoasa a plajei, sunt excavari la 5 m . Refac partea de paseo. La ritmul în care se lucreaza cred ca vor termina înainte de începerea sezonului...
Plaja de la ¨noi¨, adica înainte de a ajunge la râu...

Burta mea, care se încapatâneaza sa mai persiste, desi fac la abdominale..

albastru...
deja lumea face plaja, peste tot...
albastru... foarte albastru

roci si mare transparenta...

Si da, am 73,6 kg, dupa o plimbare de 2 ore ( incluzând cumparaturile... EMA!!!)

7 comentarios:

  1. Frumos de tot... Mi s-a făcut un dor de mare şi de plajă...

    ResponderEliminar
  2. Vai, vai... Ce frumoasa !Si marea, dar si femeia silfida din poza. ;)

    ResponderEliminar
  3. @ Cristian - marea e ... maravigliosa... Si eu am sa ies la plaja , zilele urmatoare...

    @ Leo - marea e frumoasa, femeia nu reuseste sa slabeasca în acelasi ritm, dar nu se lasa! Si apoi am atâtea persoane care ma admira!!! Nu pot sa ma las pagubasa... Dar cu ridurile ... nu tare ma împac! Grasa, aveam pielea neteda... Poate daca voi folosi mai multe creme (ceea ce nu prea fac)...

    ResponderEliminar
  4. Te invidiez: n-am mai văzut o mare din august '93, când am văzut Marmara!

    ResponderEliminar
  5. @ Zamfir , înainte de a veni în Spania, nici eu nu vazusem marea din 92´. Acum o vad zilnic! Si ce bine-mi pare!

    ResponderEliminar
  6. Vai, mare, plaja...vreau si eu! :*

    ResponderEliminar
  7. @ Greeneyes - am facut pozele în parte pentru tine! Stiam ca te vor încânta!

    ResponderEliminar