sábado, 27 de marzo de 2010

Mitus - (pisicuta) - cumnata mea

De ziua ta, nu ti-am cumparat nimic... ca de obicei. Am încercat sa-ti fac un portret. Din pacate nereusit... Ma bucur ca esti cumnata mea. Cu drag... Ági...


Miti face cele mai bune si mai frumoase torturi pentru nunti... Din acelea selecte... pe suporturi cu sapte brate... Si este femeia cea mai harnica pe care o cunosc. Deci, Miti, multumesc ca esti cumnata mea, ca datorita tie am un nepot super destept si frumos... si care seamana cu Enrique Iglesias ( doar ca are ochi albastri si par saten)... ce mai, FRUMOS de pica! Pentru ca a mostenit genele voastre sanatoase! Va pup pe toti!

Nu am gasit o fotografie în care sa zâmbesti... Mi-esti draga, Miti... Ti-am facut o fata prelunga, fara intentie... Mâna mea nu asculta înca comenzile creierului meu.

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario