jueves, 18 de marzo de 2010

Draga Dina, draga mea,

Azi am mâncat de doua ori, pentru ca ai spus tu ca e bine sa aiba stomacul ce sa digere. Pái, stomacul mi-e plin cu rosii, castraveti, ceapa, un pic de cas, salam si fasole verde, fiarta. Si acum mi-e rau. Ieri, numai cu cafea mi-a fost mult mai bine.

Si da, mi-a ajuns platforma vibratoare, dar pentru ca sunt doua pachete, grele, si pentru ca cei doi prichindei din Ecuador abia le-au adus pâna în casa, nu am mai avut curajul sa le cer sa mi-l urce la etaj. Poate trece Andrei pe aici si mi-l monteaza. Si apoi îti voi face si o poza.

Bata-ma cucul, de ce a trebuit sa manânc. Nu am sa-mi mai cumpar rosii, pentru ca nu au nici un gust. De castraveti ce sa-ti mai spun. Mai bine rabd de foame.

4 comentarios:

  1. Ha-ha! cam asa este! daca te obisnuiesti cu "nimic", la "un strop mai mult" te simti ca dupa meniu de nunta!
    Giulia, te admir pentru ambitia ta!
    Cât despre "platforma vibratoare" chiar ieri am vazut la televizor un documentar despre "indicatiile de montare" complicate si de nici un ajutor! Sper ca Andrei sa aiba simt tehnic si sa-ti rezolve aparatul fara a fi nevoit sa citeasca "lucrarea stiintifica" însotitoare.

    ResponderEliminar
  2. @ Carmen - sunt departe de meniurile dinainte, dar chiar ma simt rau.
    Macar de ajungea ieri! Dar sper sa-si faca timp Andrei, si apoi este mester la toate. Nu cred ca va întâmpina probleme. Desi, daca nu era asa de grea cutie ma apucam eu.

    Dar sa nu uitam, nici misca nu pot din cauza rosiilor si a litrului de apa ce l-am baut. De mâine ma abtin din nou. Pentru ca e mult mai bine, cu stomacul gol.

    ResponderEliminar
  3. Poi....unde sunt portocalele de alta data ? :)))....azi ai recuperat ........
    salutari all !

    ResponderEliminar
  4. @ Iosif - astazi m-am prostit! nu trebuia sa manânc mai nimic!

    ResponderEliminar