martes, 23 de marzo de 2010

Mañanita de niebla, tarde de paseo

Adica, dimineata cetoasa, dupa amiaza de plimbare... de fapt chiar mai putin ... o ora si jumatate sunt între fotografiile de pe malul marii si curtea mea...

Am încercat sa ma apropii tiptil de pescarusi, dar acestia s-au speriat de tipul care facea jogging pe malul marii.... Plaja toata în lucrari...si la stânga si la dreapta... dar au termen pâna la începutul sezonului turistic... De aceea nici nu mai fac plimbarea pe acolo...


Draga Carmen, gradina mea este cam abandonata acest an, pentru ca mi-e mai frig, mie... fara kg, dar am sa-mi cumpar anul acesta càtiva saci de pámânt, pentru ca mi-a coborât mult nivelul si am sa-ti arat eu ce curte superba am în fiecare an. Primavara a întârziat prea mult anul acesta... si ne-am propus cu sefa sa gradinarim numai dupa Pasti. Dar atunci am sa am cu ce sa ma laud... Acestea sunt plante care ierneaza afara... nu le dau nici o atentie....


Sus, telina (patrunjel fur din gradina medicului), jos, bonsaiul meu pitic, maslin, care are nevoie de foarfeca.
Bazinul de pesti iar trebuie curatit, dar imediat ce da soarele apa se face tot verde, chiar daca îi pun solutii împotriva algelor... Si apoi, iarna nici pestii nu prea manânca... am 19 pestisori rosii...

6 comentarios:

  1. vai ce frumuseti. Faini pestisorii :D
    O zi buna! Te pup :-*

    ResponderEliminar
  2. Ce dragut e la tine! Si ce departe e primavara!la noi înca nu s-a deschis nicio narcisa.
    Pestii nu manânca daca este rece. ei devin activi la caldura. Bazinul nostru nu e adânc destul (este doar 65 cm.) si iarna îngheata apa, asa ca în noiembrie pâna de pasti, pestii nostri petrec concediul în acvariu, în pivnita.
    Vad ca ai fântâna arteziana (sau ce este teava aceea); pune-o pe ceas sa functioneze zilnic macar 8 ore si astfel nu va mai fi nevoie sa schimbi apa. Noi avem si un filtru extern.
    Si poate ca sunt cam multi 19. (Se socoteste cam asa:100litri apa la 1cm peste)
    Dar munca la flori si pestiaduce si satisfactii, nu? Noua ne face o placere deosebita.
    O zi minunata îti doresc!

    ResponderEliminar
  3. @ greenEyes - acum ca a iesit soarele, chiar e frumos afara! Deci, voi spala covorul ! Si apoi are timp sa se usuce afara, pâna mâine!

    ResponderEliminar
  4. @ carmen - s-a stricat pompa si din cauza algelor, vara nu fac decât sa desfund ¨fântâna¨, adica orificiile...
    Gradinaritul îmi place... numai de când sunt eu aici se mànânca rosii, vinete, ardei, ceapa, salata chiar mi-am pus, dar iese prea seaca, am avut chiar di dovlecei... Castraveti , asa si asa... Las ca-mi mai elimin din plante si am sa pun chiar si în lazi plate... Anul acesta voi avea o gradina si mai si....
    Nu am experienta... acasa nu am pus niciodata, dar aici, fac asta de 3 ani... ne întrecem cu medicul... si bineînteles, gradina mea e mai frumoasa, are mai mult soare, ce-i drept...
    Te poop... draga mea! E soare, deja sunt afara la spalat covoare. Am intrat doar pt señor... sa-l pun pe sofa...

    ResponderEliminar
  5. Au şi aceste dimineţi ceţoase farmecul lor...

    ResponderEliminar
  6. @ Cristian - si mie îmi plac, dar tot cele cu soare sunt mai frumoase!

    ResponderEliminar