jueves, 18 de marzo de 2010

El Camp Nou festeja su centenario de 'Champions' con una goleada




73 triunfos, 241 goles, 16 empates y sólo 11 derrotas es el bagaj azulgrana en su estadio en Copa de Europa.

LA AFICIÓN CANTÓ EL "SÍ, SÍ, SÍ, NOS VAMOS A MADRID"

El Camp Nou celebró su partido número 100 en la Copa de Euroga con una abultada victoria del Barcelona ante el Stuttgart (4-0) que le clasifica para los cuartos de final en un encuentro en el que la afición gritó en varias fases del partido "sí, sí, sí, nos vamos a Madrid" en alusión a la final de la Champions que se disputará el 22 de mayo en el Santiago Bernabéu.

El primer partido de la máxima competición continental en el estadio azulgrana se celebró el 23 de septiembre de 1959, cuando el Barça arrasó al CDNA de Sofía (6-2) con el protagonismo del húngaro Kubala y el brasileño Evaristo, ambos con tres goles. En estos 51 años y, con el del Sttugart, el Estadi ha sido escenario de cien partidos de la Copa de Europa, con, 73 triunfos, 241 goles, 16 empates y sólo 11 derrotas.

En los partidos más significativos de la historia de lo que ahora es la 'Champions', numéricamente hablando, el Barça ha marcado siempre cuatro o más goles. Ganó cómodamente en el debut y también se impuso en el partido número 25, ante el Dinamo de Kiev (4-1) y en el 50 contra el Leeds United (4-0), así como en el número 75 ante el Panathinaikos (5-0) y este 100 contra el Stuttgart (4-0).

El Camp Nou ha enmarcado además grandes momentos en la competición reina, como la remontada al Dinamo de Kiev en 1993 (4-1), habiendo perdido en la ida (3-1), en el que para muchos fue el mejor partido del 'Dream Team' de Cruyff.

Por otra parte, el Barça Stuttgart ha sido el partido oficial número cincuenta en el Camp Nou de Pep Guardiola como entrenador azulgrana, con un balance de 39 victorias, 6 empates y 5 derrotas.

http://www.marca.com/futbol/equipos/barcelona.html

Dupa fantasticul meci de ieri, nu are rost sa fac eu comentarii... Barça, Barça, Barça... Da, da, da, plecam la Madrid... pentru ca acolo se va juca finala Champions League... Asa scanda tot stadionul... magnifica echipa. Nu ati uitat ca eu sunt un culé!?

14 comentarios:

  1. Am un amic pe jumate nebun, pe jumate fan Barca... Aseara mi-a rupt peretii...

    ResponderEliminar
  2. @ P - si eu am topait prin casa si bineînteles televizorul dat la maxim. La spanioli, pentru ca comentatorii lor au feeling.

    ResponderEliminar
  3. Eu nu sunt fan fotbal.

    Las pupici geaninoși.

    ResponderEliminar
  4. @ Geanina - eu aici am devenit. Si apoi ma plictisesc daca fotbalul nu este de calitate. Si aici au o liga formidabila. Si apoi Barça este o echipa mare, modesta si cu suflet!!!

    ResponderEliminar
  5. Eiiii, asta cu modestia.... =))

    ResponderEliminar
  6. @p - cârcotasule !!!în comparatie cu valoarea lor, sunt modesti... si seriosi!!! vrei sa te certi cu mine... vezi ca sunt tare a dracului ultimamente... ! hai ca am glumit, bocanila!

    ResponderEliminar
  7. Nu-mi place fotbalul dar am revenit pentru a asculta iar videoclipul și pentru a reciti postarea anterioară care mi-a plăcut tare mult.

    Zi de vis!

    ResponderEliminar
  8. @ Geanina - am pus acest tango pe laterala blogului, acolo sa ramâna pe veci. Cum a ramas si în sufletul meu.

    ResponderEliminar
  9. Mare echipă, într-adevăr. Nu ai ce să comentezi din acest punct de vedere...

    ResponderEliminar
  10. @ Cristian - pacat ca nu ma vezi! Ce suporter fervent au în mine. Sunt o microbista înraita! Si apoi nu puteam sa fiu fan al altei echipe, pentru ca señor e Catalan - deci Barcelonez de nastere. Chestii care obliga!

    ResponderEliminar
  11. Giulia, am si io catalanul meu mustacios ;;)

    ResponderEliminar
  12. @ Andi - asta era deci ! traiasca mustaciosii. Si fratele meu este un mustacios frumos, cu ochi albastri.

    ResponderEliminar
  13. Hei,intru si eu fan mustaciosi.La mine,insa e mustata blonda.Tatal meu,Dumnezeu sa-l ierte a zis,cand l-a cunoscut pe sotul meu:Cine dracu,Doamne iarta-ma,a mai vazut mustata galbena!.....acum e....cenusie!!!!

    ResponderEliminar
  14. @ Ema - stim ca ai un mustacios, care mai si danseaza bine!!! Sunt invidioasa, dar lui nu-i spune, ca i s-a urca la cap.

    Si da, au cam fost mustaciosi în familia mea! Unchi, veri, prieteni, destui. Le da asa o prestanta.

    Si apoi chiar si señor Tomas a purtat mustata pâna acum câtiva ani!

    ResponderEliminar