martes, 23 de marzo de 2010

Drac (Dragon în valenciana) m-a ajutat la spalat covoare, sau nu?!... spuneti voi...


Abia ce am ajuns acasa, din oras, mi s-a pus pata pe covoare. Eram suparata rau... Si în timp ce señor, lua micul dejun, eu fuga la Enma acasa, peste drum, dupa Karcher, prelungitor, ba si dupa Drac, ca deja îsi cauta cordonul de zor si sarea ca o capra prin garaj... Ce sa fac? L-am adus si pe el... Trebuia sa ma vada Andrei, cum treceam strada... Trágând de câine, sau mai bine-zis el de mine si în cealalta cu aparatele dupa mine...
Drac , catel cuminte, cum este si acasa, de altfel, m-a ajutat, nu spun... A frecat cu unghiile si a latrat vecinii care se întorceau la prânz...
Eu, cum sunt din topor, frec bine si cu peria, ca asa este mai bine... apoi, la limpezit folosesc si tehnica... Am avut o zi frumoasa... Señor, în comedor, cu usa închisa, pentru ca Drac face ture prin casa... Ceapa lui de câine frumos...




Si acuma, ne relaxam... Eu uda toata, dar e cald! Pacat ca nu m-a ajutat matahala de càtel la pus covorul pe gard... Mi-am rupt spatele... Si acum... sa ma schimb, sa fac prânzul si-om mai vedea... ziua este înca lunga... s-ar putea face destule... vom mai vedea... dupa ce am sa-i fac peste lui señor...


UPDATE 14.30 ... Câine becisnic si prost! Cât timp eu am spalat covoare, ai urcat sus si la mine, si ai facut pipi, la coltul patului meu. Las ca-ti dau eu tie... nemernic , de astia-mi esti tu? Acum merg sa-l bat pe Drac!!! Sau poate nu... ca prea mi-e drag... Deja am sters, fapta este consumata, deci si iertata!...

8 comentarios:

  1. Mda, mi-ai amintit ca si eu am restanta la spalatul covoarelor. Sambata o sa fac trebusoara asta.

    ResponderEliminar
  2. @ Geocer - spor la treaba. O ora si gata... nu e cine stie ce! Si apoi rezultatul e placut la privit. Casa curata, alte mirosuri...

    Sa nu crezi ca au trecut 3 luni de când le-am spalat! Dar señor mai scapa câte ceva si rezultatul... pete... Iar eu, nu le suport!

    Am profitat de soare, ca a cam plouat pe aici!

    ResponderEliminar
  3. Ce fain ca poti face singura curatarea covoarelor. Noi le dam la curatatorie, ca acasa unde sa le punem la uscat?! Mai ales ca e inca rece...
    Dar altceva voiam sa-ti spun: CEEE SUUUUPLA ESTI!!! Felicitari! îti sta foarte bine cu leggings!!!
    Te pup :)

    ResponderEliminar
  4. Plimbari de o ora si jumatate pe malul marii,asa job sa tot ai.
    Si covoarele sunt mici,nu te plange.Eu aveam
    3,5/4,5m.Doamne ce prostie era!
    Sa nu uit!Ce supla esti!!!!!!!!
    Spor la toate!

    ResponderEliminar
  5. @ Ema, plimbarile mele sunt de nevoie... cumparaturi (bineînteles si tigari, pe lânga celelalte)...
    Covoarele mele sunt mici, pentru ca casa asta e micuta... ma rog camere înguste si mici... doua fac cât una de a mea de acasa...
    si poi se murdaresc doar pe cei 80 cm liberi între paturi... ma refer la cel din camera lui señor...

    --- sunt mai supla decât am fost, dar mai am 10 kg de dat jos... si apoi am sa fiu ridata ca o bàbàtie...
    Poop la tine!

    ResponderEliminar
  6. @ Carmen - esti o dulce! Deci sunt mai supla decât am fost. Dar pe tocuri, chiar ma simt ... supla... Si merg cu spatele drept, si ma simt bine în pielea mea...
    Ah, de multi ani nu m-am simtit bine... Si voi purta leggins cu rochite scurte , pe strada... când voi arata mai bine... Stii rochitele-bluzite!!!

    Numai bine draga mea!

    ResponderEliminar
  7. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  8. @ Simf - învat sa scriu... pentru mine... terapie... superficiala cum am fost nu am un bagaj de cunostinte bogat... ca tine!

    Pictez si desenez prost, dar asta nu ma va determina sa abandonez! Ba fac si croitorie... si nici de asta nu am sa ma las... chiar daca mai gresesc! Asa se învata, nu-i asa!?

    Si cu scrisul, am sa fiu mai atenta, sa nu pun virgule unde nu trebuie! Multumesc de sfat!
    Si am sa fac si comentarii cât mai putine pe alte bloguri... pentru ca sa nu ma fac de râs! Desi, nu sunt mai mult de 5-6 pe unde las ... urme! Si am sa caut ¨gente¨ de nivelul meu!!! Am uitat unde mi-e locul...

    Poate acum, egoul tau, fiind satisfacut, vei avea o zi mai buna! Eu mai am multe de învatat în viata! Dar tu? Se pare ca tu le sti pe toate!
    Felicitari! Vezi eu si ce-am stiut, daca am stiut ceva în afara de cifre, am uitat, de atâta spalat rahat, si la propriu si la figurat!

    Mái ce lume e jos la voi!!! Cinism cât încape! Si personaje din basme...

    ResponderEliminar