sábado, 13 de marzo de 2010

Una bugia, la tua storia

Când nu e multa liniste în casa noastra, e multa muzica. Când nu ploua, e mult soare. Când nu sunt eu în corpul meu, e celalalt eu. Nu puteti sti niciodata pe cine aveti în fata voastra. Privesc de sus. Marea e la locul ei. Cladirile din jur, nu-mi mai spun nimic. Farmacista care-mi aduce medicamente. Meduzá, care s-a oprit putin, sa ma priveasca în timp ce râdeam în poarta. Mobile peste tot. Mâncarea miroase bine din bucatarie. Señor care doarme. Marta care picteaza, sau ma rog încearca. Brokeback mountain si fuga lui Bach. Atâtea senzatii amestecate. Emotii. Dansez pe Ameno - Era. Muschii care mi se încordeaza. Gândurile care-mi zboara departe. Ochii care privesc si nu vad. Inima care bate , stiu ca bate si nu o mai aud. Ca acum câteva zile, când în urma ultimei tahicardii, aproape nu mai aveam puls. Lumea s-a schimbat. Trecatori care arunca o privire catre fereastra mea. Gradina care asteapta sa fie din nou îngrijita. Perechi care se întorc din plimbarea zilnica. Criptograma , care-mi da bataie de cap. Rufele care asteapta sa fie culese, si celelalte întinse. Marta care ar vrea sa manânce din nou. Muzica care-si revarsa decibelii în urechile mele. Castile care mi-au facut rani. Încheietura fina a mâinii. Stop dimentica perché, tutto il resto andra da sé... una bugia, la tua storia...questo silenzio, no vale ne anche una parola.
Quindi, dimentica per me...

4 comentarios:

  1. Nu te lasa cuprinsa de melancolie si nici de zgomotele vietii moderne.Esti morosanca si noi putem razbi oriunde.Adu-ti aminte versurile cantecului popular care fac mai mult decat filosofia lui Kant:Dupa pui de morosanu'/Sa nu dai cu bolovanu'/Ca daca li nimeri/Vai de capu tau a si!Curaj si tine-o tot asa!

    ResponderEliminar
  2. @ Morosene, drept graiesti. Da io mis morosanca unguroaica, deci ma mai pierd uneori, pe parcursul unei zile... da ma ridic repede si merg mai departe ca si cum nu ar fi fost!!!

    ma bucur ca ai mai trecut pe la mine...

    ResponderEliminar
  3. Si mai razi de mine ca mie dor?Ce-i cu dimineata asta plina de melancolie?

    ResponderEliminar
  4. @ Ema - mi-e dor de toate, dar nu de casa...
    si apoi dimineata era la tine, ca la mine era ora prânzului... si apoi tu stii cum e sa fi închisa în casa...
    nu am mai iesit de marti, nu am avut chef...
    ies afara doar càt sa întind rufele... mi-e un frig fara kg mele obisnuite!!!

    ResponderEliminar