viernes, 11 de junio de 2010

Printre picaturi...

Printre picaturi... fotbal. Mondialul de fotbal. Pentru mexicani a marcat golul egalarii ... Rafa Marquez, jucator , sper, al Barçei. Se pare ca va fi un mundial greu pentru Spania. Echipele sunt de bun nivel. Si apoi... dupa lamentabila prestatie la Cupa Confederatiilor sper sa nu aiba nefericirea de a fi eliminati de la început. Facut retusuri la 4 rochite astazi. Cel mai mult m-am chinuit cu un tiv la o rochita de matase a lui sefa... Ma asteapta altele... destule. Sefa îmi da zilnic 2-3 de ... aranjat. Vesnic de scurtat ceva... acum ca i-am dat idei. Si ieri....cum mi-am schimbat niste pantaloni ... pe altii scurti... i-au placut si ei... si va trebui sa-i cumpar saptamâna viitoare si bluzita ce mi-am cumparat-o... la fel. Sefa nu credea ca si eu am gusturi. Grasa cum eram... mi-era la fel cum ma îmbracam. Acum... vrea sa se îmbrace ea ca mine. Ce chestie, nu-i asa?
Merg la cusut. Mai am destule de reparat. M-au cautat baietii pentru tricouri... eu am facut alte cele.. desi ei au venit primii. Dar sefa si Irina.... si Lizzie sunt... prioritari. Deci... fac favoritisme la cei la care nu le iau bani... Hi, hi, ce mai afacerista sunt, nu-i asa?

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario