sábado, 12 de junio de 2010

M-am îmbatat în seara asta...

M-am îmbatat în seara aceasta. Poate ca este mult spus... dar am baut... vodka, am mâncat ca spartii... ce mai, ne-am dat pe brazda... la ziua de nastere a Irinei, ucraineanca... sotia lui medico, metge... în catalana. Distractie... Trei ucrainience, o rusoaica din Osetia de Nord, Caucaz, trei catalani... sotul si fiul lui Mira, ucrainieni. Vodka, daca stau mai bine sa ma gândesc... nu a fost mai mult de 700 ml. Poate mi s-a parut mie mult... pentru ca mi-a pus Irina de câteva ori. Mira... zicea ca este beata, nu-si dadea jos la orele 23:00 ochelarii de soare... apoi am înteles de ce. Am râs... si am vorbit toti cu voce tare. Mâncat... mâncare specifica, de a lor, cu muraturi cu arome diferite de ce este pe la noi. Carne la gratar... în nestire. Nu spus eu ca am dat afara... pe la opt când am venit acasa sa-l culc pe señor si sa închei treburile casei. Nu-mi permit luxul de a ma îngrasa 3 kg într-o seara. Dupa aceea continuat cu înghetate, cirese, portocale, prajituri si sampanie... câtiva ml la plecare. Acum... zic eu perfect lucida dupa viteza cu care scriu. Cred ca ma vor învata la rele... Hi hi hi. Între timp... Ema ... din state are semnal, fiul meu... a vazut ca m-am conectat... trimis la mine o melodie... deci... pe mâine.Nu mai am tigari si mi-e groaza sa cobor la barul din fata.., poate ma vad clatinându-ma si ar fi jenant. Pup la voi... !!! 6 ore... grozave... detalii mâine când voi avea capul pe umeri... sigur fara dureri de cap. Suna iar copilul. Adios!!!
trimis copilul la mine...
Update 1:00... Coborât totusi dupa tigari... fara clatinari. Avea dreptate Serioja... vodka fara alte amestecuri... nu dauneaza sanatatii. Deci... fumat cu copilul si povestit o ora!!! Ei s-au culcat deja, ar fi cazul sa fac si eu la fel... desi mâine e duminica. Toti din jur vor dormi pâna pe la 12... inclusiv sefa, care s-a dus la Tortosa sa cineze, adica la 40 km de aici. Cu rochita redesenata... de mine. M-a anuntat ca îmi mai aduce altele la ... reîntinerit. Aici nu te pot vedea prietenii cu aceiasi tinuta de doua ori... deci, iar ma asteapta lucru. Asta dupa ce ca ieri am retusat 4 vestimentatii. De fapt acum este vorba despre pantaloni de-ai lui sefu. Slabeste...cica.
Eu?! ... pai la datorie. Señor se va trezi la 8- 9. Pentru el nu exista duminica. Saptamânile nu au weekend... deci nici pentru mine. Nu am a ma plânge... Mi-e mai bine ca nicicând... chiar si fara zile libere. Càstig bani... si pot sa-i ajut pe toti ai mei. Mai vreau ceva? Sincer... nu!!! Povestit în aburii alcoolului cu medicul despre cartea mea. Spus la mine... scrie în limba ta si apoi tradu. Vom face ce ne-am propus. Deci... la treaba Giulia, lasa prostiile... si transfigureaza-te punând pe hârtie... ma rog pe ecranul calculatorului... trairile si viata ta ...

Vreau sa va spun ca ucrainienii vorbesc o castellana impecabila... si mai mult de atât... am vorbit ... si a vorbit Serioja o italiana de foarte buna dictie... asta pentru ca a lucrat si în Italia, si pentru ca a avut un cumnat italian... decedat acum vreo 2 ani... infarct la abia 47 de ani. Sora lui Mira... traieste înca si acum în Italia... doi copii ramasi orfani de tata si ea cu un negot care nu merge tocmai bine. Nu sti ce-ti rezerva viata... Facut Ismail... zeci de fotografii. Mama lui Irina... facut cu mine poze... o groaza. Ma iubeste si o iubesc ca si când mi-ar fi mie mama. De fapt asa îi si spun... mama. Vorbit si înteles ... zeci de cuvinte pe rusa, desi am facut numai un an ... prin clasa a unsprezecea... încântati ei... ca întelegeam si recunosteam cuvinte din limba lor, pe când, fara sa-si dea seama o dadeau pe rusa. De fapt chiar îi rugasem sa vorbeasca pe limba lor... pentru ca sa ma pot forta sa-i înteleg.

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario