viernes, 18 de junio de 2010

David Guetta ft. Kelly Rowland-When love takes over w./lyrics

... deci pe dans... curatenia în bucataria Enmei merge mai bine. Pacat ca nu pot pune si aici... señor nu accepta dopuri în urechi...
Un sfârsit de saptamâna placut ... dragele mele.

Îmi notez de fiecare data câteva versuri... si e usor sa gasesti melodiile. Trebuie sa vorbesc cu cei de la 40Principales sa nu-mi puna melodii lente... pentru ca-mi pierd elanul si adorm cu cârpa si matura în mâna.

Nenea metge... pleaca cu Irina... într-o mini vacanta. Numit pe mine supravegheetoarea principala a casei, copiilor si a soacrei. Pe locul doi... David... pustiul din vecini care nu înceta sa ma ciupeasca, ca sa vada daca mai am carne pe mine. Spus eu la nenea metge ca nu sunt în stare sa citesc cartea aceea sofisticata (nic Enma nu este în stare, nici señor nu-mi poate traduce multe cuvinte, desi le silabisesc pe litere) ... deci spus la mine metge... sa fiu fotut... asa se spune în catalana. Trebuie respectate indicatiile medicului. Vom vedea, vom cocheta cu ideea... si probabil vom face un dus rece. Sanatate curata.

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario