miércoles, 2 de junio de 2010

Alba y Marta - Bicho raro (LIVE @ EUROJUNIOR 2005 SPAIN)


Carlos... bicho raro... Adus aparatul foto Canon de la sefa... ca sa mai fac un portret. În asteptare... seful, Alfredo, fiul lui señor, lui Vicente, lui Andres, lui Lizzie si lui Mihai. Ar cam fi ceva de lucru. Si apoi si medico si Irina ar fi încântati. Asteptând sa se trezeasca ... Enma... Giulia danseaza... Deci si cafea si dans la prima ora de dimineata. Astazi ... fiesta la noi... San Juan... seful de felicitat... sa nu uit. De frecat prin casa cu castile pe urechi... sunt smechera si am mult mai mult spor.
... înca o degustare... desi pe mp3 suna mai bine... Leo... deci energia vine si de aici... muzica buna, dans si corazon de melon... Julietita mia... si... ( Dani... dragute fetele dar si ... taticul.... cam asta înseamna Spania... ritmuri... zi si noapte. Aseara au fost focurile de San Juan, toata lumea pe plaja cu masute, bautura, muzica... cina la lumina felinarelor. Giulia... încercând sa doarma... desi puteam sa ies sa ma fâtai prin feerie si sa dansez!!! ) Aseara am încercat sa-mi fac ora de jogging. Nu putut... vânt prea puternic... ma obosea prea tare. Abia intrata în casa... metge, medico sa ma salute ca a ajuns cu bine si ma asteapta azi sa ne luam cafeaua împreuna... Schimbat la mine cartea... pe ceva mai usor... deh, nici în spaniola nu as întelege arhaisme d-apoi pe catalana... Irina... obosita, vomitase. Oare e ceva la mijloc? Trebuie sa aflu!!! Spus la mine ca am mai slabit... Da de unde... manânc ca o sparta... dar numai salata verde. Dar.... chiar si caii si vacile cresc în greutate consumând numai verdeturi. Trebuie sa ma documentez, nu-i asa?!

Update 9:00... alergat... mai mult plimbat. Soare, prea cald, picioarele si respiratia mea OK... sefa obosita, petrecut ea pâna la 2 noaptea. Acum ea somn de voie ... eu de ridicat familionul.
Deci si curatenia de ieri, din casa lui Enma ... facut pe acest tip de muzica... economisit eu o ora... deh... viteza si dans în acelasi timp.

3 comentarios:

  1. Ay, ay !
    Atatea puncte de suspensie imi spun despre tine ca s-au mai reglat energiile si ca ai un tonus mult mai bun !
    El e... "bicho raro", deci ? Hm... :D :D :D

    ResponderEliminar
  2. @ Leo ... ce ti-e si cu atâtea energii...consumate si datoare de mai multa vitalitate. Venit de doua ori ieri... era sa-l trimit la plimbare? Si apoi iar mi-a cântat!!!

    ResponderEliminar
  3. @ Leo - a doua oara si-a luat inima in dinti si a sunat la poarta... desi avea pietricica pregatita... Copil... la cei 38...8-}

    ResponderEliminar