miércoles, 9 de junio de 2010

Ai bani... mergi la shopping

Cusut 3, 75 rochii... adica nu terminat no. 4. Ramas 1,25 la Lizzie. În rest... 3 ore de shopping cu sefa. Ar fi fost nesimtire curata din partea noastra sa urcam la opt jumate la gimnastica si apoi sa mergem la jogging. Acum este prea târziu sa merg singura. Deh... mai sunt si magari pe strazi. Iar pe malul marii... parca nu-mi vine sa alerg pe întuneric...

Update: 23:28
Petrecut o ora în compania lui medico. Cirese si nisperos la discretie. Povestit... despre toate. Râs si glumit ... pe tema columbiano guapo... Povestit câteva minute bune cu mama medicului meu preferat... Doña Amparo... care m-a chemat din nou pentru câteva zile la Barcelona... si cred ca am sa vorbesc cu Lizzie sa-mi tina locul... macar pentru o zi. De vazut cum le combinam cu programul ei. Chiar mi-ar prinde bine o zi în compania unui ghid amabil si mai ales cunoscator ale locurilor ce merita vizitate. Dar... deocamdata si Doña Amparo are cursuri... (adica urmeaza cursuri la universitate... la cei 75 de ani) ... Povestit noi... mult... chiar mai mult decât cu medico. Dulce si gingasa faptura.

Terminat ciresele , întors acasa. Cautat la mine copilul... Sunat si povestit. De fapt înca mai povestim. Dat la el tema de casa... Armada Española. Zilele trecute mi-a atras sefa atentia asupra unei posibilitati. Serviciul militar. Trebuie sa ma documentez mâine mai bine si de vazut. Copilul luat în serios posibilitatea, deci chiar ar fi bine sa sun la numarul de telefon gasit sau de vizitat o firma de consultanta. Oricum de gasit anuntul acela din ziar. Acum ... trebuie sa astept ziua de mâine... sa vad ziarul de care vorbea Enma.

... Deci... cumparat adidasi Nike, doua tricouri misto (la fel... eu si sefa) , o pereche de sandale cu toc înalt... de care vroia si sefa... dar nu aveau no. 37, o bratara de perle pentru Irina, una pentru mine, cutite cu vârf rotund si ... baut cu sefa o cafea pe o terasa în centru... oferit eu... ca de obicei plateste ea. Tricouri marimea S... cele mai mici... superbe, de buna calitate cu gauri pe laterale, ce mai... pot sa merg la discoteca. Cheltuit... aproape 100 euro... ce bine m-am simtit. Am spus ca sunt în bani. Adica mai am 200... dar mâine este joi... si cum eu trebuie sa cobor din nou la târg... va trebui sa-mi las numai 20 de euro în buzunare... pentru ca sa evit tentatiile. Sau... sa merg mai întâi la locutorio... sa trimit la ai mei 100 si abia dupa aceea sa vizitez târgul. Am uitat sa o întreb pe Lizzie ce program are... de sunat dimineata. Spus la mine sefa:
- Cumparati mâine o poseta... asta... groaznica. Deci ... trebuie sa-mi iau ramas bun de la ea ... si sa ma sacrific sa cumpar mâine alta.

http://www.soldados.com/accesible/faqs.html

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario