domingo, 20 de junio de 2010

Ashes and Snow- Feather to Fire

furat de la Gio...
Stii Gio... exact asa se pune si Drac... rottweilerul Enmei lânga mine... asta dupa ce ma linge si în urechi si pe fata. În aceiasi postura... meditativa... noi doi, în soarele care ne îmbratiseaza... fara cuvinte... fara emotii... abandonati în voia vântului. Te pup , draga mea! Astazi urc cu sefii mei la Ermita (manâstire). Ei merg sa ia masa la niste prieteni... eu , ca sa am de unde sa ma întorc pe jos... 7 km. Voi alerga cât voi rezista si ma voi gândi la voi, fetele, prietenele mele... cu care ar fi asa de fain... sa stam la un Martini... pe malul marii.

3 comentarios:

  1. Ia din viata ce este mai frumos!
    Duminica placuta Giulia :)

    ResponderEliminar
  2. @ Dulce Carmen- ma întorc de la plimbare. Alergare un km... mai mult nu am rezistat desi coboram la vale... poate pentru ca era destul de mare panta, ce stiu eu... cert este ca vàntul ma arunca de pe sosea. Dar... marea si din departare este superba, am furat trei portocale... cazute pe jos si abandonate si am cules trestii... cu care m-am înegrit pe màini si pe picioare... ca sa le pun la rosii.
    Senzatia... vânt, soare, maslini, portocali, râul sec, soseaua goala, pescarusi planând lin... MINUNATA senzatie... de libertate si de bine.

    ResponderEliminar
  3. Înnegrit... trebuia sa scriu...
    O duminica superba sa ai alaturi de cei dragi.

    ResponderEliminar