jueves, 10 de junio de 2010

Hotarât... voi scrie o carte

Propunere interesanta ieri... trebuie rumegata azi. Medico cunoaste foarte, dar foarte multe detalii ale vietii mele. Propus la mine scris un roman. Visul meu... nu-i asa?! El corectat si dat forma literara. Am eu deja în mare ideea si cum evenimentele din viata mea sunt pe zi ce trece mai tumultoase... chiar ar avea destul continut. Acordat într-un procent....50-50...Propus de mine... el este o persoana prea simtita. Irina... râs de negocierile noastre.
Medico:
- Publica-l sub un pseudonim. Tot ce mi-ai povestit în acesti ani... este atât de interesant. Chiar ar merita sa fie publicat.
- Nu mi-ar fi greu... sa traduc tot ceea ce am mai scris si am depozitat... într-un fisier personal. Nuantele mi-ar lipsi...
- Alea le-as rezolva eu.
- Si apoi, eu nu am de ce sa-l public sub un pseudonim. Nu am a ma rusina de viata mea. Este visul meu sa scriu o carte. Nu banii ma intereseaza... ci nevoia de a scrie. Si apoi am putea sa-l publicam sub ambele nume... al tau si al meu. Sa nu uitam ca si contributia ta ar fi însemnata. Pe limba mea as putea sa o scriu binisor. Dar la traducere as avea nevoie de mare ajutor...

Paul..... as avea nevoie de tine!!! Cum sa trasez ideile generale? Am vorbit noi odata, cândva... dar am nevoie de sfatul unui maestru. Pentru ca sunt chiar hotarâta. Sa scriu despre amanuntele sordide ale existentei mele. Cele care m-au facut sa fiu asa cum sunt...

Aseara... glumit bine cu señor. Mama ei de treaba nu mi-am notat. Are señor niste replici de milioane. Stiu doar ca am râs bine. Si l-am pupat pe frunte. Am sa-mi aduc aminte... poate!

Alaltaieri... prost dispus când am coborât noi de la gimnastica si l-am anuntat ca mergem la jogging... i-am schimbat dispozitia ciufuta dintr-o propozitie. I-am povestit lui Enma... faza cu telefonul.

Nu eram acasa. Suna telefonul. Raspunde señor. Eu zic ca era un robot... cu oferte. Deci... señor ridica... nimeni la celalalt capat. Enervat señor:
- Ai mamá? Daca ai,... spune-i ca a crescut un hijo de puta. Adica... daca ai,...spune-i ca a crescut un fiu de catea!!!

Le are señor. Vâna pura, ce mai. Eu... nici daca ma calca în picioare nu pot sa reactionez. Trebuie sa rumeg... si apoi... într-un târziu opinez.

Update: 8: 48... cântarit eu... 59, 6 kg. Ieri nu facut sport. Lipsa timp. Aseara mâncat cel putin un kg de fructe. Azi de dimineata ... a doua cafea cu gheata. Pahare de minimum 200 ml. DECI... coborât sub 60. Ieri... stând cu sefa la o cafea, în centru:
- Uite sefa... tipa aceea este anorexica. Eu... perfect sanatoasa. Mâncat azi salata mea cu 10 masline cu ansoa, o lingura de ulei si doi ardei iuti. Cafele ... destule. Bomboane mentolate... câte vrei.
... La medico , aseara, David(pustiul de 35, vecinul lui) si el ... facut inspectie la mine.
... Deja ai un corp de adolescenta. Chiar ai de gând sa mai dai jos!
- Spus eu la tine medico. Corp frumos, sanatos, forta destula. Nu crezut tu la mine! Deci... trust me... la 55 voi fi perfect sanatoasa. De anorexie ... nada. Sâni? Hm... sutiene cu burete. Nu deranjeaza pe mine lipsa lor.
Si chiar i-am aratat cu ce pofta manânc...
Adus la mine Lizzie ieri, o rochie de a ei... de jeansi... probat eu acum. Scurta, indecent de scurta si de sexi... foarte despicata în fata... sir de nasturi dubli. Cred ca cu sandalele cumparate ieri... picioare de manechin.
Aseara... facut parada modei în fata lui señor cu noile achizitii... program obisnuit la noi... de fiecare data când vin cu noutati... Sa cobor cu noile sandale sau nu?...
Asculta mai multe audio Muzica

Când eram mai tânar si la trup curat... ar trebui sa fie titlul cartii mele!!! Ce parere ai ... Ajnanina! Si apoi familia lui medico... este cunoscuta în Barcelona. Are o sora care lucreaza la guvernul local... avocata, cumnat... director la una din marile clinici private... si sigur multi prieteni din copilarie... care ar putea sa ne deschida usile. Povestea este cea care vinde o carte... iar eu... am POVESTEA!!! Simpla, neîmpopotonata.

12 comentarios:

  1. http://www.peacecorpswriters.org/pages/depts/resources/resour_writers/100daysbook/bk100da.html

    draga mea, ai aici cateva indicatii :)
    in tine e o mare scriitoare, care asteapta doar ocazia sa publice!

    ResponderEliminar
  2. @ Ajnanina - cochetez de o viata cu ideea. Continutul s-a adunat si s-a îmbogatit în acesti ani de experiente si trairi intense.
    Poate as avea nevoie de mult ajutor... inclusiv al tau. Mi-a fost dor de tine...
    Am aruncat o privire la link... citit în mare. Foarte util.

    ResponderEliminar
  3. Doar ca acum nu as sti cum sa-l încep. O conversatie între mine si medico... sau între mine si señor Tomas. Pentru ca ar deveni prea greoi având prea multe pagini si prea multe evenimente. Daca ar include si povestea vietii lui señor... ar ajunge prea voluminos. De asta as avea nevoie de idei.

    ResponderEliminar
  4. draga mea, dar cine zice ca vei scrie doar o carte?

    nu stiu cum ar fi mai bine.
    eu cand am de lucrat ceva mai mare, im iscriu pe biletele toate ideile care imi vin, intr-o dezordine totala.
    apoi, cand le-am scoa pe toate, ma asez pe podea cu ele in jurul meu si incep sa le pun in ordine... :))
    si nu garantez ca ordinea aleasa azi ar fi aceeasi cu cea pe care as aleage-o maine...

    ResponderEliminar
  5. Să-ţi ajute Dumnezeu să scoţi o carte frumoasă.

    ResponderEliminar
  6. Cumpar prima cartea ta ! Te-am incurajat de la inceput sa ai incredere in tine...
    Ma duc sa citesc si eu ce ti-a dat Ajnanina... :P

    ResponderEliminar
  7. @ Ajnanina- nu am mai avut timp sa-ti raspund. Toate ideile sunt binevenite. Eu... am început sa scriu în spaniola. Doua pagini. As scrie... pe rupte, dar am obligatii... asa ca daca diseara voi fi libera... proibabil voi scrie... daca nu... voi avea alte si alte fantastice experiente de adaugat ... cartii mele.
    @ Abbilbal- asa sa-mi ajute Dzeu. Ma bucur ca ai putut intra pe blog. Deci nu este blocat... de nimeni. Viata mea... cum spunea Ajnanina... ar fi multe carti...
    @ Leo- scumpa mea. Tu mi-ai citi cartea chiar si în spaniola, stiu. Acum am vazut ca pot sa scriu repede si în spaniola. Bineînteles ca are nevoie de corectura ortografica, ceea ce si eu as putea sa o fac... mai pe urma, pentru ca acum... as pierde firul si inspiratia. Eu stiu... ca am nevoie doar de timpul si starea sufleteasca necesara. Acum sunt euforica. Poate ca ar trebui sa renunt la columbian si sa sufar. Dar e prea dulce... Am râs cu medico aseara pe rupte. El stie tot. Si vrea sa stie... cu detalii... A ramas AFIS. Glumind... mi-a spus ca ar trebui sa nu ma mai uit la el ca si la un prieten sau ca la un frate... ci ar prefera sa ma uit doar ca la un doctor... poate are vreo sansa. Dat Irina la el peste cap!!! Sunt norocoasa. Am prieteni adevarati... de milioane. Aceasta experienta... mi-a oferit doar... ceea ce orice femeie viseaza... fantezia exotica a LATIN LOVER-ului... Macar ca voi ramâne cu amintirea a doua nopti de vis... Ce conteaza... nu le-as da pe ani din viata mea. As putea sa spun: Pot sa mor... dar asa am spus si duminica si luni... destinul mi l-a scos în cale pe Carlos... Îmi vine sa râd. Oare ce-mi mai rezerva viata?

    ResponderEliminar
  8. Intreaba-te ce doresti de la acea carte, ce si-ar dori cei care o citesc... Aseaza-ta cu burta pe covor si trage niste schite in creion: cine vrei sa apara si de ce, cat de mult vrei sa apara si de ce... Dar nu-mi cere mie pareri, Giulia, ci doar pune-te pe "mazgalit"... Viata unei luptatoare merita vazuta!

    ResponderEliminar
  9. @ Paul -oare de ce cuvintele tale îmi scot de fiecare data lacrimi?
    Eu as dori sa pot scrie ceea ce simt si traiesc cu adevarat. As vrea ca intensele mele trairi sa emotioneze femeia... aceasta minunata creatura, care-si reprima sentimentele si senzualitatea, pentru a nu fi catalogata. Cititorii sunt foarte diferiti... dar sigur s-ar gasi destui sa nu fie socati de adevarurile mele. Prietenii mei nu sunt niciodata socati. Cred ca altii , multi ar fi ìn rezonanta cu trairile mele. Dar eu... te admir pe tine. Felul în care scrii tu. Eu... cartea ta as vrea sa o citesc. Si ... mi-ar parea rau sa pot eu scrie înaintea ta, care ai de sute de ori mai mult talent. Dar ... esti încapatânat. Eu... sunt doar una din turma. Tu esti unul din cei daruiti cu har. Te salut... prieten drag.

    ResponderEliminar
  10. Cartea ta se va continua pana astazi?Daca da,inseamna ca o sa apar si eu pe-acolo!!!!Totul este posibil,Giulia!O sa fiu in primul rand la lansare!!!

    ResponderEliminar
  11. @ Ema- cartea mea trebuie sa fie ca si Arta Conversatiei. Locul tau... ar fi acolo... nici nu ar putea fi altminteri.

    ResponderEliminar