lunes, 7 de junio de 2010

OSHO: Strange Consequences



Am râs cu lacrimi!!! Deci am sa iau tot ce e bun la OSHO si am sa filtrez prin propria mea viziune despre lume. Ti-am spus ca-mi esti draga Leo... Esti o dulce scumpa... Si tu Giovanna... Frumoase poze...
A fost un GENIU...
JODER!!! Ce bine ma descarc cu acest cuvânt!!!
Deci... trebuia sa-mi încep dimineata cu aceasta mantra: Que té jodan !!! de cinci ori.... si uite cum sunt mai bine dispusa!

I-am citit si lui señor Tomas, traducerea spaniola si am râs bine. Acum... chiar merg sa muncesc la Enma în casa, binedispusa... Dupa aceea am sa termin perdeaua lui Irina... Mi-am petrecut sfârsitul de saptamâna facându-i modificari de perdele... cu mare placere!!! Jignita de intentia ei de a ma plati...
- Draga mea, sotul tau face mai mult decât este normal pentru mine, ca prietena... nu as putea sa accept niciodata nimic de la voi. Si nici de la alti prieteni ai mei. La noi asa functioneaza. Prietenii se ajuta reciproc. Deci tu... cauta tot ce are nevoie de îndemânarea mea. Timpul meu este la dispozitia voastra...

2 comentarios:

  1. Ahaha ! Deci... a picat la fix ! Stiam eu !
    Fuck it ! :))
    Cu zambetul pe buze, am incheiat frumos discutia despre guru indian. Suntem noi serioase, dar tocmai in a face misto din cand in cand sta seriozitatea si inteligenta.
    Ma bucur enorm...
    Te pup !

    ResponderEliminar
  2. @ Leo - draga mea ... la fix a venit. Eu nu am avut dispozitia necesara pentru a urmari toate clipurile cu el. Am sa le vizionez mai detasata... având o viziune de ansamblu , acum.
    Am dat doar o fuga pâna acasa... sa-i dau un pahar cu apa si un dulce lui señor.
    Ma întorc la munca în casa sefei... dar am sa mai vizionez astazi de câteva ori acest clip... pentru ca este ca o alifie...
    Merg sa frec WC-urile... si sa ma bat cu Drac. Chiar... am sa iau camera de fotografiat... sa-i fac poze animalului...

    ResponderEliminar