martes, 15 de junio de 2010

Deci... azi sunt sub 59... scheletica? Pai NU... mai am carne destula pe mine

Facut eu datoria mea... fata de umanitate. Donat sânge... 450 ml. De data asta am tacut. Nu i-am mai spus eu medicului ca am slabit atâtea kilograme în ultimele luni. Si apoi... asistentul mi-a spus ca daca sunt O1 RH negativ... sigur ma vor tot chema. M-am luptat cu kilogramele în ultimele zile. Dezmatul de sâmbata si duminica ma urcasera la 62 de kg. Am zis... las ca le dau eu jos. Dar... duminica a fost prea mult soare, prea cald. Astazi... ploua. Mi-a fost chiar frig azi de dimineata... si mi-am pus radiatorul în functiune. Señor... leneveste astazi. Bine ca am facut ieri smitrul la sefa în casa, apoi... tuns copacii din curte... era o jungla sub care nu se mai putea circula. Scris... nimic, citit... nimic. M-am prostit de tot. Acum ... de strâmtat pantaloni la sefu... Aud ca si-a pus radio señor... deci începem sa ne trezim.

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario