viernes, 11 de junio de 2010

La munca Giulia, ca numai asa te împlinesti...

Sunt în asteptare. Señor doarme. Deci eu... stau pe net. Aseara m-am trezit cu o cerere din partea lui Livio... dragul meu prieten din Italia, profesorul de automatizari, din vecini, fiul lui Angiulina... cu care eu mai faceam conversatie inteligenta. Bineînteles ca Livio, neîncrezator... în capacitatile mele intelectuale... primul lucru ce m-a întrebat a fost sin 30 si nu mai stiu ce alte formule matematice. Apoi... traducerea textului din engleza de pe tricoul meu. Asta pentru ca toate femeile îngrijitoare de batrâni aveau un nivel minim de cultura. Dupa aceea... în lungile noastre conversatii... el se lansa în filosofie de un nivel inaccesibil... mie. Cuantica . Si mi-a adus numai carti foarte dificile. Alessandro Baricco ... Il mar. Carte care mi-a rascolit cele mai adânci cotloane ale sufletului...
Deci... aseara trimis Livio un mesaj... prin Badoo... Pâna m-am dezmeticit eu... cu ce am de a face... azi dimineata... ca Badoo... cere fotografie , altfel nu te lasa sa intri sa-ti citesti mesajul... deci... pus eu doua poze. Prima data o poza din spate, pe malul marii. Apoi cea de aici , din header, si una din Peñiscola. 32 m-au cautat ... deja. Cu doi am povestit... sa vad si eu ce hram poarta. Unul... latino... deja în ultimul mesaj... spunea ca as fi femeia vietii lui... bleah! Celalalt... programator, englez... deci conversatie în engleza pura ( am facut numai doua greseli de ortografie) într-un schimb de 296 de mesaje... ramas afis...EL. Oricum s-a oferit sa ma duca sa locuim în Barcelona. Eu sa pictez , el sa faca programe de calculator. Tehnologie. Si sa-mi arate lumea. Conversatia mea cu el... outstanding. Nivel de cultura... superior.

... Deci, Giulia cumintica. Închis Badoo... unde dealtfel, pentru ca pus eu numele orasului, au aparut fetisoare de domni cunoscuti.... ridicat pe señor, care s-a trezit la 11:00 astazi... si vazut de treburi. Aseara am scris... 6 pagini în spaniola. Apoi somnic... pentru ca nu am cardul de la DIGI si trezit la 8:30.

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario