domingo, 13 de junio de 2010

Adidasii mei noi alearga mai bine decàt cei vechi ai lui sefa...

Am mai stat zece minute la plaja. Ma plictiseste. Statul inutil... chiar gândind... ar fi prea pompos spus meditând...
Deci... începusem sa scriu... dar chiar cu muzica clasica pusa în casti... nu am gasit aceea liniste sufleteasca necesara pentru a putea lasa gândurile sa ia forma, contur. M-am ridicat înca o data si am iesit afara . Am mai rezistat alte 5 minute. Ma întrebam cum de rezista lumea la plaja. Îmi place... în companie, facând baie, dar nici chiar cu o carte în mâna nu rezist mai mult de o jumatate de ora. Si sunt neagra. Ma fâtâi prin curte, mai înot si ajung neagra fara sa zac inutil la soare.
Am burta din nou prea plina. Am mâncat salate... doua astazi si chiar o bucata de merlucius pane si un ardei gras cu sare. Prea mult. Sunt umflata ca o vaca. Nu ca înainte... când ma umflam ca un balon gata sa explodeze. Acum... poate din cauza stomacului micit... am o senzatie neplacuta când manânc. Dar nu am pierdut aceea placere bolnavicioasa de a mânca. Pofta aceea nebuna si salivarea la orice miros bun... Yam , yam... înghit cu parere de rau.
Scriu mai bine pe metallica... queen... Ma ajuta sa gasesc si sa vad limpede sirul gândurilor... ratacite printre sunete. Si pot sa zbor pe aripile muzicii. Ma caut si nu ma gasesc în sirul întortocheat al evenimentelor.
Ar trebui sa citesc cartea în catalana pe care mi-a dat-o metge... ca sa învat sa vorbesc cu el. Ca acum i s-a pus pata si altfel e de rau. Am gasit eu cartuliile de începatori... dar cum ma plictiseau, i-am cerut literatura. Pai mi-a dat o carte... pompoasa , de istorie de acum o mie de ani. Am adormit în fotoliu dupa primele 3 pagini. Ma pusesem sa o citesc pe la orele 15:oo, când era mai cald... Deci... am ciupit un somnic de dupa amiaza, cu un ochi la señor, care sforaia si mai tare, cu gura larg deschisa. O imagine prea putin agradabila, va asigur. Uneori crezi ca esti cu un mort în camera. Poate asa vom ajunge si noi. Dar eu sigur... NU.
Am înotat astazi... în bikini... nu în costum de baie. Tanga... Pierdusem sirul bazinelor... loveam apa cu forta... asa ca am obosit pe la 30. Mama Irinei , de pe marginea bazinului... prin semne îmi dadea de înteles ca este uimita de performanta mea. Ma mai opream sa strig la Marta sa înoate. Apoi... am înghitit apa... si asta m-a obosit si mai tare. Acum sunt prea multi copilasi pentru ca sa pot înota în liniste. Va trebui sa-mi aleg orele când ei nu sunt prin preajma.
Peste câteva minute apare sefa... la gimnastica si apoi la jogging. Adidasii mei noi... au alergat mai bine joi... decât ai ei... vechi. Numai asta poate fi explicatia ca am rezistat eu mai bine. Adidasii noi... desi aveam rani proaspete din cauza sandalelor super înalte si a trebuit sa-mi pun vata... pentru ca nu aveam plasturi... deh... dau tot la altii.
Señor ne-a aruncat o alta privire... verificare... suntem în fotoliu? Ai mei m-au sunat astazi... bolnavi, ceea ce eu stiam... lipsa de bani... ceea ce eu stiam. De fiecare data îmi spun acelasi lucru... daca vom mai trai saptamâna viitoare. Parca nu am avea si asa destule probleme, ale noastre. Copilul... frustrat din cauza ca nu are deocamdata de lucru, cam mâna larga si nesabuit la cheltuieli... Fratele meu fara servici, acasa... Mircea care vrea sa faca singur exteriorul casei... desi daca nu ar fi trebuit sa cheltui cu Adi... atâtia bani... platea cei 2000 de euro manopera. Asta este. Taci si înghiti... pentru ca daca spui ceva îsi trage fiecare nasul. Tu taci si zâmbesti , si te gândesti... poate odata si odata... lucrurile vor sta mai bine. Poate voi putea rasufla usurata. Dar asta cred ca va fi numai... când îmi voi da duhul.

records de part del meu pares - adica... salutari din partea parintilor mei... f... ca trebui sa învat si mai multe limbi... as fi mai încântata sa trebuiasca sa învat germana sau sa-mi revizuiesc franceza

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario