domingo, 27 de junio de 2010

Enma m-a batut pe strada... si nu o data!!!

Sunt leoarca de sudoare. Gimnastica... cam putina... pentru ca am avut stomacul destul de plin. AM MÂNCAT... si nu am sa ma cântaresc astazi. Si apoi... netul nu m-a lasat sa merg sa înot si a fost cald si oasele mele nu-si gaseau locul pe sezlong. O zi placuta petrecuta în buna companie. Señor dormind pe sofa. Eu cu Laura Stoica... visând spre rai. Carmen care cred ca radia de bucurie la mii de kilometri... adica stiu sigur pentru ca am vizitat-o ca sa o felicit dupa primul gol al Germaniei si la finalul meciului... pe care de vazut nu l-am vazut... dar ascultam fara voie radioul...

Seara... jogging. Am fluierat si chiuit catre voi... Leo, GreenEyes, Ema, Ajnanina, Angela, Carmen si Gio... Ordinea este aleatorie. Sa nu o uit pe Adina!!! Deci... Ema s-a transformat. Înfloreste sau o stric eu?
M-a batut pe strada în vazul tuturor... pentru ca alergam.... dând din fund ca si mariconii... adica tipii gay, topaiam si-mi agitam bratele în aer... faceam adica prostioare. Nici o masina... ca sa pot avea si eu martori ale relelor tratamente pe care mi le aplica. Apoi... nu am facut ruta obisnuita... pentru ca la pista de skatebord erau parcate o multime de masini , mese si muzica si eu am spus ca voi da din fund si voi dansa. M-a tras de cealalta parte a soselei si m-a bagat pe niste stradute întortocheate unde sa nu ma vada nimeni. Uite asa am pierdut eu ocazia sa ma vada tineretul în leggingsi strâmti si cu tanga între buci !!! Si .... ma batea pe strada. Dar trebuia sa o vedeti pe ea ... cu bratele în aer... facând aceleasi nebunii ca si mine , pe soselele cele mai circulate . Daca o vedea seful îsi facea semnul crucii. Am stricat-o pe femeia serioasa. Ea zice ca numai în prezenta mea are zâmbetul asa de larg. Ce stiu eu... nu o vad în alte ocazii. Alergam cu cele doua palme sa o prind de buci ... si ea fugea de mânca pamàntul. Poate credea lumea ca suntem lesbi. EU DE LESBI NADA! Deci sa ma pupe undeva.... Ceapa nu m-a lasat sa fur... A zis ca fuge. I-am spus ca ar avea mai mare viteza daca as pune un câine pe urmele ei.

Deci.... fetelor...sunt leoarca de sudoare, ceea ce e bine, am luat doua somnifere si acum astept... sa-si faca efectul. Si zis la mine cine nici nu ma asteptam, ca arat super în tanga brazilieni... m-o fi vazut la plaja sau în piscina. Deci : de gasit un motociclist si de suit pe un moto... Asta ca sa nu-mi lipseasca senzatiile tari. De asta m-a batut sefa pe strada. Am amenintat-o ca am sa va spun TOT. Deci... notati data ca sa-mi fiti martore. I-am spus numai ca nu o sfatuiesc sa se lipeasca de ea si nevoia de a avea amanti. Ca ea ar avea remuscari si s-ar îmbolnavi. Nici o sansa... a fost crescuta la calugarite... mentalitati din evul mediu... zic eu si ea îmi mai da una peste spate. SUNT MALTRATATA. Credeti ca mai pot suporta multa vreme aceasta situatie?
Dar adidasii mei au alergat mai bine decât ai ei... hehehe... mi-am luat revansa cu niste sprinturi bune. Si ne-am distrat pe strada... pentru ca eu îmi uitasem castile si MP3... norocul ei!!! Ca altfel îmi lua urma dupa parfum...

2 comentarios: