lunes, 19 de abril de 2010

Yo soy una montaña rusa que sube, que baja, que ríe, que calla, confusa, me dejo de llevar llevar

Ciuda de luni... nu numai Leo o are. De dimineata... señor în bucatarie... medicul suna si-mi aduce aminte ca nu le-am dus o sapa chiriasilor lui... pentru ca sa planteze copacelul si noua vita de vie. Fug... deschid cu telecomanda usa garajului. Dracul de câine... si la propriu si la figurat, pentru ca asa-l cheama... intra în fuga... eu dupa el si ... alunec în baltoaca de apa lasata de aerul conditionat al masinilor... Nu am tras o trânta, dar mi-am facut rau la spate! (Trebuie sa ajung sa deconectez alarma înainte de a se pune în functiune si a trezi tot cartierul).

Apoi... scapata de señor Tomas... la lucru, în chaletul Enmei. 3 ore... dupa care nu am mai putut de durere de spate.Ba m-am si udat toata, frecând gresia din spatele casei... de par si excremente de caine si pasari. Întoarsa acasa ... gatit, hranit ... ridicat si schimbat señor de scutece. Bine ca macar le accepta! Apoi cusut o floare de dantela la costumul... soacrei lui Sara, desfacut geaca de Adolfo Domiguez... pe care seful o vrea foarte fixa... ¨sa se uite gagile dupa mine pe strada ... nu numai dupa VOI!!!¨ - ha ha , sefule... esti binedispus ca a câstigat Madridul , în timp ce în derbyul Espanyol - Barça , ai nostri au facut numai un egal.

Stiri la TV... aeroporturi blocate... urmarile cutremurului din China... si alte cele. Nu am chef de ele. Am citit postarea lui Paul si am ramas iar cu senzatia aceea ... de ce nu scrie o carte?!

Lizzie... pe chat. Si... am sufletul gol. Si ma caut, ma caut si nu ma regasesc! Bebe... me busco!
Am facut gimnastica în forta si în ciuda. Sigur am facut cele 200 de abdominale... nici nu le mai numaram. Îi povesteam lui Enma , mini dialogul avut cu tatal fiului meu... aveam remuscari... dar mi-au trecut... si mi-am zis: OK ... banii vor sta bine si în contul MEU. Macar nu voi mai întâmpina probleme la trimiterea lor lunara! Nu e doar obligatia mea finantarea constructiei.

Si am gasit , fara sa caut , ... BEBE între cele multe cântece coboràte cu mult timp în urma de pe youtube- textele sunt cele care ma lovesc pe mine.... Si era tocmai ceea ce simteam în momentul respectiv. Parca îti vine ca o manusa... spusa altuia ... pe gândul tau... STOP DIMENTICA!

Ce sa uit... nu am nimic în mine... doar un gol imens. De saptamâni întregi simt acest GOL. Chiar vorbeam azi cu LIZZIE. La KJ nu ma mai gândesc niciodata, ca si cum nu ar fi existat. Mi-a dat doar acel impuls... dorinta de a placea. În rest nu a ramas nici o urma. Pe catalan l-am expediat de vreo doua saptamâni... ajunsese sa-mi plânga pe umeri... de nefericit... parca eu de fericita am avut nevoie de compania LUI!

Si ma simt goala... empty... nu nefericita! Asta NU! Doar goala, momentan fara un tel. Dar am sa-mi revin, pentru ca am sa ies iar sa ma plimb. Si am sa privesc MAREA! Si am sa-mi iau din nou culorile si pixurile. Mie îmi ajung. Si apoi sa nu uitam ca exista poezia, filmele care asteapta sa le vizionez, materialele care asteapta sa prinda forma si apoi... poate o fetita care va sa vina!

Nu EXISTA nefericire. Exista doar clipe dificile prin care trecem. Si eu am avut parte de destule! Si din toate am învatat. Nu m-am lasat doborâta . Poate ca uneori am avut nevoie sa fiu scuturata, dar am renascut de fiecare data mai puternica!

Ya no me divierto, pienso algunos días
y al otro día no hay sol que me acueste,
me echo a correr buscando no sé que
pensando que tal vez es posible reponerse
y yo mientras ...

Busco, me busco y no me encuentro
Y yo busco, me busco y no me encuentro

În tot raul e si un bine!

4 comentarios:

  1. Aşa trebuie să fii, Giulia, optimistă!
    Şi ţine-ţi prietenii aproape ;)

    ResponderEliminar
  2. Ciuda de luni sper ca a trecut la tine, si ca si spatele ti-e mai bine...
    Uneori, poate e bine sa ne oprim putin in loc, sa nu mai cautam neaparat un tel, un scop. Sa traim si-atat, sa luam viata cum vine. Altfel, devine obositor.
    O zi usoara iti urez, Giulia ! :)

    ResponderEliminar
  3. @ Cell61 - tu esti unul dintre prietenii mei. Dar nu am mai intrat eu pe bloguri... Promit sa te vizitez... zilnic. Chiar acum m-am întors din oras si ma cauta deja vecina, care face si ea cura de slabire. Faptul ca pun fotografiile cele mai hidoase... dinainte si cele de acum... sper sa foloseasca, macar celor care vor sa faca un efort.

    ResponderEliminar
  4. @ Leo - eu durerile mi le tratez cu MUNCA si mai mult efort. Dupa cum ai vazut... am facut si abdominalele. Si apoi... am fost în oras. Mi-am fâtâit jeansii în lumina superba a soarelui, am aruncat o privire márii si, dupa ce mi-am umplut carul de compra... m-am întors fericita. Am facut mai putin de 1:30 minute... fara sa ma opresc. Señor... era înca în pat si nu-mi place sa-l las ... abandonat.
    Dar... am sa ies pâna pe malul marii... peste vreo o ora. Si am sa fac fotografii... cu albastrul infinit....Te Pup. Am sa va citesc PA-urile.

    ResponderEliminar