martes, 6 de abril de 2010

La Multi Ani , IBI - stii ca eu te iubesc...



M-am tot gândit ce melodie ar trebui sa-i postez lui IBI. Nu-i stiu preferintele si nici nu l-ar putea asculta. Tot nu are bani sa-si cumpere un laptop.
LA MULTI ANI!!! Si nu mai plânge!

Am sunat-o acum câteva minute. Si ... plângea! Ei îi datorez primul meu loc de munca în Italia! Îti multumesc si astazi, stii ca te iubesc!

Ea mi-a trimis primul mesaj pe telefon, de ziua mea... si eu... i-am raspuns abia astazi... la doua zile... când este ziua ei de nastere! Stiam ca ea este libera de Pasti si se pare ca a fost si ieri. Convorbirea a fost scurta, pentru ca si ea era cu señorul ei la micul dejun. Dar tot plânsa era... si ca de obicei, satula de viata ei de sluga fara un ban în buzunar, pentru ca fiul ei o exploateaza la maxim... Merge de nas, cu 500 de euro, dar EL, acasa, malac cum este... nu MUNCESTE nicaieri!

O întreb:
- Cine este de vina?
- Eu! Dar sunt satula... m-as duce undeva, unde sa nu stie nimeni de mine si nici eu sa nu stiu de NIMENI! ...
- Unde sa te duci mai departe? În alt capat de lume?
- Te iubesc Giulia. Mai suna-ma!
- Te iubesc si eu nebunatico cu ochi mari albastri! Promit sa te sun mai des!

2 comentarios:

  1. @ Leo- am sa-i transmit, cu prima ocazie. E o fata foarte sufletista! Nebunatica si cu un râs molipsitor. Dar plânge si râde la fel de mult!
    Si ea, chiar ca a tras mult mai mult decât mine.

    ResponderEliminar