martes, 20 de abril de 2010

El Barcelona lo intenta sin exito


Astazi m-am concentrat numai la partida de fotbal. Primele doua minute... doua suturi pe spatiul portii. Ibrahimovic contra Eto´o... ambii fosti jucatori ai echipei adverse. În joc multe orgolii. Nu am fost atenta daca si în echipa Barçei joaca Milito... ar fi interesant sa vezi doi frati luptând în echipe adverse. Am inima cât un purice pentru ai nostri. Señor... asculta radio în camera lui... eu , în comedor.

Meciul este dificil. Pe TVE nu dau statistici... scrise în coltul ecranului.. asa ca trebuie sa fiu mai atenta la comentarii. Dar oricum nu as fi putut sa ma uit la partida pe canalele românesti... pentru ca comentatorii nostri nu au sânge în ei. E drept ca nici nu este nimic în joc pentru români, asa ca nu au pentru ce se entuziasma. Gli tifosi italieni sunt foarte entuziasti. Cred ca nu au ajuns mai mult de 1000 de suporteri culé, asa ca nici nu se simt în marea de albastri-negri.

GOOOL... Pedrito. Gol pentru ai nostri în min. 19. început promitator pentru Barça. Murinhno a spus ca sunt sanse 50-50 ... desi statisticile sunt favorabile echipei mele favorite.

Pedro
adelanta al Barcelona, cuando peor lo podría estar pasando el Barcelona ha aparecido el canario, que se ha aprovechado de una gran jugada de Maxwell por la izquierda. El lateral zurdo ha llegado hasta la línea de fondo superando a Maicon y ha levantado la cabeza para ver la llegada del canario.

între timp ... vad ca Ema s-a conectat... deci nu s-a împuscat înca.

Am auzit pentru prima oara pronuntând numele lui Chivu...dar cred ca astazi nu este în teren...
Min. 25. Vai lunga este partida asta!

Mi-am amintit sederea mea de 24 de ore în Milano... 2006... 20 iulie. Pierdusem pentru 6 minute trenul care trebuia sa ma aduca în Spania. Acte... cu viza de intrare în Italia cu 11 luni în urma. Trenul cu care veneam dinspre Chiusi... avusese 55 minute întârziere... suficient pentru ca eu sa pierd trenul de legatura, spre Barcelona.

Între timp Sneijder... fostul jucator al Real Madridului... egaleaza, în min 30. Miza mare. Mi-au mai pus un cui în ... Uite asa moare omul cu zile, uitându-se la meciuri de fotbal. Stadionul ... este o oala de presiune ... spun comentatorii... si asa este. Nu am ce sa-i reprosez lui Victor Valdés... a fost pe faza... dar nu a ajuns sa faca minuni... cum face altadata.

Sneijder
empata el partido tras batir a Valdés en el mano a mano. Etoo ha puesto el balón en el corazón del área, Milito ha levantado la cabeza para ver a Sneijder libre de marca y el holandés ha batido a Valdés.

Deci... eu si Milano. Seful de tren... italian... anuntase ca au o calatoare care trebuie sa prinda trenul international... si chiar ma asteptase trenul 5 minute... dar noi intram si trenul meu iesea. Am stat eu ce am stat... cu acte în neregula si totusi mi-am luat inima în dinti si m-am dus la Relatii cu publicul. Surprinzator... nu au chemat carabinierii ... ca sa ma expedieze direct spre România. Pe vremea aceea România nu facea parte din UE... si în toate garile eram controlati în pasapoarte. Mi-au oferit mai multe solutii... cu schimburi de tren, dar am optat pt acelasi tren, ziua urmatoare. Mi-au dat o camera la cel mai apropiat hotel. Ziua urmatoare a fost însa îngrozitoare. De frica... si din lipsa de bani... nu am vizitat Milano ci m-am aciuiat în gara. Peste tot carabinieri, care verificau acte. Am avut noroc. Calatoria spre Barcelona , însa a fost un stres pentru mine... deoarece am calatorit la vagon de dormit (nu am gasit loc la alta clasa) si regulile la aceasta clasa ... sunt clare... se strâng pasapoartele la conductor. Deci ... la fiecare oprire... tremura inima în mine... ca va veni vreun politai de frontiera sa ma dea jos. Vedeam la televiziunea italiana, zilnic... tentative ale albanezilor de a trece frontiera catre Franta ... cu trenul si majoritatea erau deturnati. În fine... dupa ce am trecut granita cu Spania... si am vazut ca am scapat cu bine... au urmat alte peripetii în Barcelona... pe care am vazut-o tot cam asa... în gari si autogari. Mi-am anuntat familia de tentativa mea abia dupa ce am ajuns cu bine. Ca de obicei... nici nu aveau habar de ce pun eu la cale.

Dar am venit în Spania ... pentru fiul meu... si pentru mare!

Deci... pauza... 1-1 ... nu e grozav... dar meciul nu s-a terminat!

Deci... am trecut prin centrul multor orase extraordinare. Roma, Florenta, Milano, Genova, Torino... am vazut chiar si Stadionul San Siro... pe dinafara... dar nu m-am plimbat niciodata prin niciunul din aceste metropole. Toate aceste orase --- le-am vazut la întoarcerea din prima mea încercare în Italia... jos, în Calabria, Vibo Valencia... când am avut cea mai îngrozitoare experienta din viata mea de imigrant. Dar chiar si asa, cu doua zile de calatorie infernale catre România, fara ca familia mea sa stie nimic despre întoarcerea mea... ajunsa acasa... dupa zece zile ... cautam alta posibilitate de iesire... oriunde... pentru a gasi un loc de munca decent! Si am avut noroc... dupa alte 2 luni si jumatate... sa ies pentru totdeauna zic eu, dar nimeni nu stie ce-i aduce ziua de mâine!

A început repriza a doua. Si Goool ... pt Inter... chiar am inima cât un purice.

Se adelanta el Inter en el marcador. Maicon se ha aprovechado de un pase de Diego Milito desde la derecha tras cogerle la espalda a la zaga culé y ha batido a Valdés a placer.

La primul gol... cel al Barçei... am fugit chiuind si topaind, la señor în camera... la cele doua ale Interului ... am tacut. Chiar ... este un meci de infarct. De ce trebuie sa se afectioneze o femeie de fotbal. Si culmea... azi nu în vocabular nici macar o înjuratura... Probabil pentru ca m-au sleit de puteri cele 3oo de abdominale ... da la 300 am ajuns astazi plus alte exercitii, la fel de extenuante.

Pe la orele 16:00 eram sus , pe terasa de la mansarda. Ma tenta si o ora de plaja dar si sa fac gimnastica. Si am gasit solutia... Mi-am pus patura... si sub razele soarelui... topless... am facut abdominale. M-a prins si soarele si nici nu m-am plictisit. Si asa am sa fac în fiecare zi. Smechera m-am facut. .. Apoi, dupa ce s-a culcat señor... înaintea meciului am mai facut o jumatate de ora. de asta sunt obosita si nu am chef nici macar sa scot pe gura o palabrota. Nu am amintiri neplacute din Italia... asa ca sunt cam ¨anemica¨în acest comentariu... Azi mi-as da un 2...

Min 60... alt gol de Inter... m-am demoralizat. Sa vedem daca Barça este în stare sa remonteze aceasta situatie... se spune ca a fost outside... si se pare ca spre nenorocul nostru... arbitrajul este sub orice CRITICA!

Diego Milito pone las cosas muy cuesta arriba para el Barcelona. El argentino ha cabeceado a gol un remate de Sneijder tras un centro de Etoo. El argentino podría haber estado en fuera de juego.

Gli tifosi ... cânta... ca sa faca atmosfera... parca nu este suficient ca ai lor conduc. Am auzit atâta numele lui Milito... ca zau ca mi-e ciuda ca joaca si Milito... al nostru... sa-i fi vazut fata în fata.
min 76... tot rau ne merge. Inter este mai incisiv în aceasta partida. trebuie sa recunosc.

Hai sa le dam... o scuza. Au calatorit... 24 de ore cu autocarul, cu o pauza de masa la Cannes. Asta din cauza norului de cenusa vulcanica... care nu a permis calatoria cu avionul. ASTA este... Si apoi... am promis sa aduc tricoul cu Barça din dulapul Cristinei, si sa-l atârn la geamul camerei mele... dar Juan, seful , mi-a spus ca poate îmi sparge cineva geamul. Ha ha..parca ar fi atâtia fani ai Realului prin zona. Dar mai stii?

Min. 84... eu zic ca arbitrajul este nefavorabil Barçei. Dani Alves ... nu merita cartonas galben. Îmi place ca Barça încearca... si în ultimele minute de joc... cum spun ei ... îsi lasa pielea în teren.

http://www.marca.com/marcador/futbol/2009_10/champions/semifinal/ida/int_bar/

Stiu doar ca Barça ... a luptat astazi. A LUPTAT! A pierdut... dar mai este si partida de retur. Poate avem mai mult noroc acasa!!!

2 comentarios:

  1. este minutul 89 si sper din tot sufletul sa piarda barcelona daca se poate nu cu 3-1 ....cu 5-1........
    salutari !

    ResponderEliminar
  2. RAULE!!!
    mai sunt 4 minute... si vor mai da un GOOOL!

    ResponderEliminar