viernes, 9 de abril de 2010

Geocer... un portret facut cu mare atentie... dar totusi nereusit

UPDATE: 11 aprilie 18:53 - ora Spaniei... mai mult nu pot face! Sorry! Am încercat... si decât sa te ¨stric¨... prefer CRITICILE!
UPDATE 22:30
Varianta definitiva... mai estompat...albul... pt ca eu un fel de creion cerat alb am folosit... dar care se pare ca la scanare se transforma... în albastriu...
Varianta a doua.... dupa ce am mai pus niste umbre... Nu uita ca acesta este al... 8-sau al 9 portret facut de mine!!! Sper ca nu ti se pare ... foarte nereusit! Am vrut sa-ti demonstrez ca apreciez mult prietenia noastra... chiar daca nu mai las comentarii pe blogul tau. Ca sa nu deranjez... anumite orgolii! La concursurile tale... nu mai am timp sa particip... desi m-au încântat!! Dar ai acum destui participanti la criptograme, si unul în plus sau în minus... nu conteaza! Sper ca familia ta sa nu interpreteze gestul acesta...Este doar un gest de prietenie... fata de unul din primii mei prieteni virtuali... fata de care am un respect deosebit ca PERSOANA!
Numai bine!

CRITICILE sunt bine venite... si constructive!
Sa stii... ca la portretul tau am LUCRAT cel mai mult... pentru ca a trebuit sa fac si o plimbare în oras... si l-am lasat pe jumatate... si cum, nu ma multumea rezultatul... am mai retusat. Sper sa nu fi stricat... pentru ca se întâmpla! Si apoi... acum doua ore...mi-am luat deja tabletele de somnifere... ba mi-am pus si un pahar de Martini alb. Deci... NUMAI BINE! Eu.. continui sa te citesc.

Despre virusi si trojani... poate ma ajuti si pe mine cu : infocard.exe si cu win32.agent.fbx... care-mi cam dau bataie de cap. Si... cum scap de mesajele spam?


Daca nu mi-a reusit... este din cauza ... mâinii care nu se coordoneaza înca! Nu este intentionat. Mai am pâna... sa ajung sa fac ... portrete perfecte! Deci... Geocer... nu ti-am cerut o fotografie... pentru ca am vrut sa fie o surpriza...Dar marita fotografia ta din profilul blogului... avea atâtia pixeli.

23 comentarios:

  1. Geocer pixelizat :)

    A ieşit bine.

    ResponderEliminar
  2. @ Cerculet- nu ai vazut vafriantele definitive!
    Sa stii ca pentru a face un portret am nevoie de imagine... aproximativ... de dimensiunile portretului. SUNT ÎNCEPATOARE! Si apoi...fotografia este de aprox... 6x6.... pâna la 24x 30... apar atàtea patratele... banuiesc ca am spus bine PIXELI... ca nu mai disting... trasaturile exacte. Totul se face cu rabdare... dar si talent! Ia-l de unde nu-i. Eu pot doar sa exersez... Si apoi prietenii la asta sunt buni... sa suporte chiar si tentativele mai putin reusite!

    ResponderEliminar
  3. Geocer din desenul tău are nevoie de ochelari. :p
    Glumesc. Tehnica desenului începe cu imitarea pătrăţelelor. Oare cerculeţele de ce nu-s bune? :)

    ResponderEliminar
  4. @Cerculet- Greu de spus! Nu am eu destule cunostinte în formarea imaginii! Ma bucur ca ai trecut pe aici... desi eu trec din ce în ce mai putin pe la prieteni! Timpul acesta care nu-mi ajunge! Si apoi sunt obosita din cauza gimnasticii, a muncii, a curei de slabire... si a multor altor... motive! Te pup!

    ResponderEliminar
  5. Giulia, iti multumesc din suflet pentru stradanie . A fost intr-adevar o mare surpriza faptul ca mi-am vazut portretul pe blogul tau.
    Si acum criticile : primele 2 variante sunt complet nerealiste : mi-ai accentuat prea mult trasaturile, iar zambetul pare mai degraba o grimasa ! In plus, mi-ai facut o gropita in barbie pe care n-o am.
    Ultima varianta e mai aproape de realitate, dar cred ca ar putea arata si mai bine.
    Oricum, se vede talentul despre care zici tu ca ar fi inexistent. Eu n-as fi reusit cu niciun chip sa desenez asa de frumos. Felicitari ! Si cred ca ar fi bine sa mai treci, totusi, si pe la jocurile mele rebusiste. Si nu doar sa treci, dar sa si raspunzi. Ca sa nu mai spun ca faptul ca nu-mi mai comentezi pe blogul serios este chiar o mare greseala.

    ResponderEliminar
  6. E frumos. Și seamănă, în mare măsură, cu originalul(chiar dacă eu l-am văzut doar din poze ;)) ) Ai talent!

    ResponderEliminar
  7. Esti foarte talentata Giulia, a venit vremea sa-ti intorc complimentele. Ca unul care-l vede pe Geocer destul de des, si care nu e chiar atat de atent la detaliile pe care el si le cunoaste din oglinda, pot spune cu mana pe inima ca e 100% identic cu originalul!

    Felicitari!

    ResponderEliminar
  8. @ Geocer - stii ca trec zilnic pe la tine! Nu comentez... si motivele le cunosti. Si apoi... chiar am putin timp de bloggereala. E aproape vara! Gradina... abandonata, sarbatorile, sefa... care ma târâste cu ea prin oras...serile...mai ocupate si diversificarea intereselor mele... ma refer la desen-pictura.
    Azi- am cusut, si am facut gimnastica cu sefa! Pe lânga obligatiile zilnice... fata de señor si curatenie.

    Deci... stiu ca nu mi-a iesit perfect... dar m-am straduit. Daca eram ... un Dali sau Picasso... în Pampers... nici nu te recunosteai!

    Cu mult drag... amigo. Salutari tuturor amicilor tai!

    ResponderEliminar
  9. @ Adakiss - mai am pâna sa semene perfect cu originalul! Dar ma straduiesc! Multumesc de vizita!... si de comentariu.

    ResponderEliminar
  10. @ Canguru - eu i-am vazut gropita în barba! Dar jur ca fotografia mica e foarte greu de ... ¨înteles¨. Si apoi eu zic ca seamana!!!
    Si penetru ca tot esti tu fotbalulu---- azi CLASICO : Real Madrid - Barça!!! Greu meci pentru favoritii mei (Barça).

    ResponderEliminar
  11. EU l-am recunoscut din prima pe Geocer : am deschis pagina ta si nici n-am citit titlul, am vazut direct desenul, si am exclamat : Geocer ! L-am recunoscut, desi el s-a recunoscut mai putin. In fine, el se cunoste mai bine, doar s-a uitat o viata in oglinda, hehe !
    Din punct de vedere artistic, eu vad o evolutie. Sa stii ca exercitiile tale au rezultate ! Felicitari ! Mie nu-mi ies niciodata, dupa cum ti-am mai spus... :)

    ResponderEliminar
  12. @ Leo - este portretul no. 9 - din viata mea... si eu zic ca am evoluat. E chestie de exercitiu!
    Stau cu laptopul în living... urmeaza meciul sezonului- si vreau sa scriu în direct...
    Sper ca vei avea timp sa arunci o privire la acuarelele lui Rogger Oncoy- amazing!
    Si apoi- am sa-i schimb expresia -din grimasa- mâine- acum sunt- în transa!!!
    Sa ma uit eu singura la un meci de footbal, de asemenea importanta! Nu-i normal!!!
    Multumesc de laude! Eu nu as putea sa fac acele mici capodopere ale tale!
    Desi mi-ar placea! Dar... se pare... ca voi fi bunica... si pâna atunci am sa învat!!!
    Cred ca voi fi mai buna de bunica decât am fost de mama. si nu am sa mai fac aceleasi greseli. Copilul( ce va veni)... va fi mai important... nu bunastarea materiala, nici munca!!!
    Doamne ajuta!!!

    ResponderEliminar
  13. Eu il recunosc pe George in portretul tau. Foarte frumos. Cred ca gestul tau este unul extrem de delicat. Ai reusit sa imi faci o dimineata de duminica foarte frumoasa pentru ca m-a impresionat fapta ta si pentru asta iti multumesc din suflet.

    ResponderEliminar
  14. @ Gamalia - magulitor comentariul tau. As fi vrut sa-mi iasa perfect... pentru ca Geocer este un bun amic. Am sa mai lucrez pe portretul lui... pentru ca abia când scanezi... vezi imperfectiunile ... muncii tale. Si apoi intentia mea a fost sa-i fac o placere... nu sa-l supar!
    Dar el este ... bun si iarta neîndemânarea unei începatoare!

    Dumninica placuta!

    ResponderEliminar
  15. Au iesit bine favoritii tai. Chiar foarte bine! Eu am mai scris pe blog, cand vine vorba de El Clasico, sunt neutru, fiindca imi plac ambele cluburi. Aseara m-am bucurat pt Barca si m-am intristat pt Real. Ma bucuram si mai mult, daca in teren era favoritul meu All time, Zlatan Ibrahimovic

    ResponderEliminar
  16. @ Canguru - acasa, m-am uitat la putine partide de fotbal. Nu întelegeam goana aceea catre poarta adversa... si apoi , NIMIC.
    Aici, se traieste altfel FOTBALUL. Este imposibil sa nu fi fan al unei echipe! Si... ramâi fidel ei!. Bineînteles ca-mi place Real Madrid... dar nu este echipa mea de suflet.
    Ibra... era lezionat... si DA, este un mare jucator... si la propriu si la figurat! Mi-as fi pictat culorile azulgrana pe fata si as fi urlat în tribune... daca as fi ajuns. Putine sanse am sa vad un meci pe viu!

    Jucatorii Madridului sunt la fel de valorosi, si ma uit si la meciuri unde joaca cu alte echipe din Liga sau din Europa. Doar toti mi-s dragi.

    Iar la Nationala... sunt atâtia de la clubul Real madrid, care au facut istorie în ultimii ani ( de când sunt EU aici)...
    ÎMI place fotbalul de buna calitate si acum stiu sa apreciez un joc tactic, pase... driblinguri...
    O duminica super frumoasa!

    ResponderEliminar
  17. Giulia, dar nu m-ai suparat deloc. Di mpotriva, a fost foarte magulitor, pentru mine, gestul tau. Si iti multumesc pentru ca ti-ai pierdut vremea cu mine.

    ResponderEliminar
  18. @ Geocer - între plaja si plimbare pe malul marii... am încercat sa retusez ceva... macar ti-am îndulcit zâmbetul... si am încercat sa schimb expresia ochilor! Voi scana si am sa supun atentiei tale rezultatul. Problema este , ca odata ce am dat cu acel creion cerat ALB, mie imposibil sa fac stersaturi... fara sa pocesc mai rau!

    FRUMOS, FRUMOS, FRUMOS... la noi ... afara!

    ResponderEliminar
  19. Bunica ? Giulia, e minunat !
    Acum ma uit la Rogger Oncoy... ;)

    ResponderEliminar
  20. Aaaa, il stiam pe acest artist, tot de pe blogul tau. Intr-adevar, minunat... Ma duc sa invat de la el ! ;)

    ResponderEliminar
  21. @ Leo - uitasem sa-ti raspund. DA, cred ca voi fi bunica, cel putin asa mi-au spus copiii! Eu astept de ani de zile sa fiu bunica.
    Ma bucur ca ti-a placut artistul... De asta fac portrete... deocamdata în creion... pentru ca sa pot face dupa aceea si în acuarela.
    Joaquin SOROLLA... este pictorul meu preferat. Am aflat despre el abia aici în Spania. Am sa caut un blog... cu picturile lui.

    ResponderEliminar
  22. @ VanGhelie- multumesc pentru aprecieri! L-am facut cu mare placere... pentru un prieten drag!

    ResponderEliminar