viernes, 9 de abril de 2010

Giulia si Marta - facând sport

Fotografii ... de acum 4 luni... de Sfântul Nicolae - Mikulas ---- 98 kg Astazi 72... Dar am început cura numai de 3 luni... dupa Revelion!
Eram chiar dizgratioasa... de vreme ce numai acum arat a FEMEIE! Dar va asigur ca eram mai buna... la suflet. Acum m-am transformat într-o SCORPIE! Nu stiu daca place la mine de MINE!
Marta - 72 kg la 150 cm... daca îi are?


Riduri sau piele fleoscaita ... dar NUMAI pe gât.... sunt BABA de 48 ani. Uneori mai pun si o crema... ieri nu am uitat, EMA!!!

Am body pe mine... desi , e cel care deja nu ma ajuta... pt ca-mi vine larg.... Dar celalalt, ¨de oras¨ îmi vine mai bine! Pe tocuri... însa e altceva. Postura corpului se schimba... si ma simt, ceva mai... bine. Am facut cu Marta vreo 0 ora de sport. Bicicleta ma omoara... atâtia km pt 100 de calorii. Deci nu mai rontai bomboane. Voi încerca cu menta proaspata din gradina. Ieri, dupa 4 ore de sport-curatenie în casa Enmei... abia ma miscam! DAR!!! Tot am facut cu ea 100 de abdominale si 20 minute de bicileta. Astazi am facut 150 de abdominale!!! Bravo Giully. Dar mi-am pus si muzica... Si asa parca nu e chiar asa de plictisitor.

Cred ca vara aceasta voi putea purta rochite... pentru ca încetul cu încetul... pulpele mele... vor avea dimensiuni... acceptabile. Sefa... obsesionata de fundul ei super fain (gen Beyonce) se lupta sa dea jos de unde nu trebuie... Eu mi-as pune ceva... carne în anumite zone. Suntem cam nebune la 50 de ani...
Ieri am mâncat : 2 mere si ceva salata verde, cu o rosie si o lingura de peste ton din conserva+ 5 ardei iuti murati. Astazi aveam tot 72 dimineata, înainte de a-mi lua tabletele de furosemid.... dupa care am fost de vreo 10 ori la toaleta. Nu vreau sa-mi fac muschi la picioare, dar bicileta statica este buna si pentru inima... deci... pe lânga pachetul de tigari si cafeaua... instant, ca nu am filtru pt cealalta... îi dau inimioarei mele si un pic de exercitiu fizic. JUR ca am sa ajung sa fac jogging! Dar si astazi... desi mi-am pus ceasul pentru 7 dimineata... somniferele nu m-au lasat sa ma ridic din pat. Sau o fi fost LENEA si comoditatea? Pe señor l-am ... ¨înfasat¨ în scutece de câteva zile... de voie de nevoie... trebuie sa accepte... Asa ca noaptea... trebuie sa cobor numai în caz de urgente. Si doarme bine, ca un bebe... FARA somnifere... pentru ca lui nu i-am dat niciodata!
Deci... am slabit .... ce bine îmi pare... si la vara ... SOARE!!!

6 comentarios:

  1. Uau, nu-mi vine sa cred! Diferenta este extraordinara, imi inchipui ca te simti si muult mai bine. Felicitari, Giulia draga, esti un exemplu de ambitie si perseverenta! si tine-o tot asa!

    ResponderEliminar
  2. Am avut un soc la primele fotografii! uf! bine c-ai scapat de kilogramele în plus!
    Mai-mai ce bine arati! mai tânara cu cel putin 10 ani! Felicitari Giully!Te pup.
    PS: eu când "ma dau cu bicicleta" ma uit la TV, la un film sau un documentar, si am observat ca daca actiunea e palpitanta, dau mult mai repede din pedale :))

    ResponderEliminar
  3. @ Iulia - pupat la tine! Povestea este banala... dar rezultatul este ... acceptabil. Mai am de dat jos... 7 kg! Ma bucur ca ai trecut pe la mine!

    ResponderEliminar
  4. @ Carmen ... cel putin 18 ani din cei 27 de când sunt casatorita i-am petrecut... cu peste 90 kg. Nu m-au deranjat! Ma lasau în ¨pace¨hormonii si gàndurile...
    Nu pot sa spun ca sunt mai ¨fericita¨... acum, ca sunt mai ¨atractiva¨. Mi-am gasit placerea si echilibrul în mâncare! Acum trebuie sa caut alte, si alte preocupari... pentru a restabili echilibrul fragil al trairilor mele interioare. Cu kg pe mine... ma protejam , de mine, de cei din jur!!!

    Am sa-mi duc laptopul sus si am sa-mi pun film! Buna ideea!

    ResponderEliminar
  5. Cu sportul înainte, este cel mai bun dintre toate! Zi bună!

    ResponderEliminar
  6. @ Cristian Lisandru- sa nu crezi ca nu te-am mai citit zilele acestea! Timp am mai putin! Si apoi m-am luptat cu virusii din PC!
    Astept vara... înotul îmi place mai mult! Dar nu ma mai las nici de gimnastica! Sefa... ne obliga... cu ambitia ei!

    ResponderEliminar