sábado, 3 de abril de 2010

Am ajuns sa vad doar nebunia celorlalti, ignorând-o pe a mea

Si când nimeni nu se opreste o clipa pentru a privi în jurul sàu, nu se lasà afectat
E, cà lumea aceasta se misca, se schimba atât de repede,
ajung sà vàd doar nebunia celorlati si niciodata nu ma uit la a mea.
Si stiu ca exista si stiu ca acolo e...

Nu-mi apartin cuvintele... eu doar le filtrez prin nebunia mea! Daca as putea sa exprim, macar în cuvinte ceea ce simt, ce bine ar fi. Sunt obosita dupa o saptamâna intensa. Munca, agitatie... multe emotii! Contradictorii!
Traditii, credinta, rutina multa, sarbatori comerciale, ca peste tot...

O saptamâna în care am fost mult mai calma. Am reusit sa ma desprind de blogosfera. Mi-am propus alte îndeletniciri mai utile. Croitorie, sport, plimbare, soare, mare, lectura adevarata, desen, conversatii cu prieteni, zâmbete si o stare de spirit mai pozitiva. Poate pentru ca m-a patruns spiritul sarbatorilor. Sau poate pentru ca a fost mai mult soare. sau poate pentru ca am parasit zilnic casa, si am hoinarit, cu treaba, pe strazi. ZILNIC!!!!

Sau poate pentru ca am gândit pozitiv. Sau poate pentru ca am creat. Sau poate pentru ca am vrut sa fiu mai buna. Sau pentru ca au fost buni cu mine. Sau poate pentru ca am încercat sa fac mai mult bine si mi-am alungat gândurile triste.

Desi astazi, m-am simtit un moment, nu mai mult, foarte singura. Si am lasat câteva lacrimi sa-mi ude obrajii. Dar mi-am revenit. Eu nu pot sa fiu vulnerabila. M-am gândit la ai mei. Si am simtit acelasi emptyness, homeless... Sunt acasa... dar sunt departe de casa...

Dar am trecut si peste asta. Pentru ca eu trebuie sa-mi fac datoria. De mine depind alte persoane. Si atunci, m-am cufundat în munca. Atunci ma concentrez la ceea ce trebuie de facut si nu mai analizez nici ce simt, nici ce doresc, nici ce fac. Atunci conteaza numai rezultatul muncii.

Iar cumparaturi... De asta data, abia am împins acasa carul de compra. Apoi, cei doi, care asteptau sa fie ridicati si serviti. Framântat de cozonaci, friptura pusa între timp la cuptor, dus la baie, schimbat de haine, dupa numai o ora,salata de facut, curatenie riguroasa, frecat casa, masa pusa, musafiri la ora fixa, curatat gradina de buruieni, udat plante... si asa, am ajuns la locsorul meu din masarda.

Si mi-am citit mesageria. Prietenele si-au adus aminte de mine. DA, mâine, împlinesc 48 de ani. Si nu-i simt!!! Si nu ma deranjeaza ca sunt la un pas de cincizeci.... Am facut abdominale, cu usurinta... Si am povestit vrute si nevrute cu Karina... Si mi-e frig!!! Desi am pus în functiune si aici aerul conditionat. Si mi-am mai pus o jacheta. Si ascult muzica... italiana. Trista... pentru ca în acest moment nu am chef de ritmuri latino, si nici de muzica clasica.

Si nu mi-am luat nici macar somnifere... pentru ca sa nu adorm cumva dimineata... Si nici la televizor nu ma pot uita, pentru ca i-am cedat camera Karinei.

Dar... Barça a câstigat! Prietenii mei vor urca mâine si ma vor înveseli. Fapte bune am facut pe ziua de azi... poate de aceea mi se vor mai ierta din pacate!

Am primit si o invitatie, foarte speciala, din partea medicului! De a-mi petrece Pastele cu ei! Dar nu se poate , medico! Eu am îndatoriri... aici! Desi mâncare este destula! Si as fi putut sa cer sa plec pentru câteva ore... Dar nu-mi permit. Dar ... gestul medicului conteaza... Ma suna de fiecare data... de sarbatori. Sa ma felicite... El m-a sunat si cu 10 minute înainte de trecerea în noul an. Si când ai prieteni buni, nu te mai simti asa de singura.

Si mâine... o noua zi de munca! Pentru Ca la mine... Fiesta nu exista! Dar nici nu as sti ce sa fac cu timpul liber. Sa vizitez poate Barcelona? Cu siguranta!!!

CRISTOS A ÎNVIAT! .... ADEVARAT CA A ÎNVIAT!

Si o noua Sarbatoare... fara voi... Adi si Eva!

14 comentarios:

  1. LA MULTI ANI,CU SANATATE
    SA ITI DEA VIATA,TOT CE DORESTI.
    ZILE SENINE,SI FERICIRE,

    LA MULTI ANI SA TRAIESTI!!!!!!

    Ce te vaieti ca faci 48?O sa vezi cand or sa fie 84!
    CRISTOS A INVIAT!!!!!

    ResponderEliminar
  2. La multi ani si sarbatori linistite! :-*

    Trebuia sa accepti invitatia lui medico, ar fi fost bune alea cateva ore in care te-ai fi detasat.
    Nu te intrista pentru varsta, e o varsta frumoasa, trebuie sa recunosti. Si cel mai frumos cadou pe care ti-l poti face e sa te gandesti mai mult la tine si nu la altii.

    ResponderEliminar
  3. la multi ani, sa fii sanatoasa, fericita, bogata si iubita!

    daca ai ajuns sa-ti vezi nebunia (semn de tinerete) ai ajuns devreme la intelepciune... :))

    bucura-te, dragostea e aproape!
    iar tu, din ce in ce mai frumoasa...

    ResponderEliminar
  4. @ Ema - ma simt mai bine la 48 decât m-am simtit la 28! Si apoi astept atât de putin de la viata, încât fiecare zi pot sa o consider ultima! Deci, ma bucur de ziua de azi. Si Doamne fereste sa traiesc pâna la 84! Stii ca vorbesc foarte serios!

    ADEVARAT CA A ÎNVIAT!

    ResponderEliminar
  5. @ Adina - multumesc! As fi acceptat fericita invitatia medicului, dar fiica lui señor nu s-a oferit sa ramâna ea cu señor. Asa ca a trebuit sa refuz. Dar... vine luna iunie, si medicul vine sa locuiasca aici, la chalet... vom avea timp sa recuperam orele de ¨charlas¨... bârfe... în piscina sau pe terase.

    Nu pot sa ma gàndesc la mine! Nu-mi sta în fire!
    Azi, ma gândesc la cei pe care i-am pierdut, sau la parintii mei, care sunt singuri de Pasti!

    ResponderEliminar
  6. @ Ajnanina - multumesc de urari. Nebunia mea este starea mea de normalitate. O fi întelepciune sau prea multa toleranta fata de defecte...

    Poate ... frumusetea exterioara este în detrimentul celei interioare! Simt ca m-am schimbat si nu neaparat în bine! Dar poate sunt numai urme de remuscari... Dragostea... Hmm! Ce e aia?!... Emotie, sentiment? Slabiciune, vulnerabilitate...

    ResponderEliminar
  7. :))
    da, slabiciune, acea slabiciune care ii indeamna pe ceilalati sa protejeze...
    vulenrabilitate? da, dar doar cei puternici si-o asuma...

    remuscari? poate da, poate nu, ci doar faptul ca lucrurile s-au petrecut intr-un ritm aparte...

    orice ar fi, evolutia e inevitabila. ca primim daruri sau doar lectii, tot ceea ce facem are sens ascendent...

    ResponderEliminar
  8. @ Ajnanina - ma întreb daca evolutia nu este involutie. Cert este ca am drepturi! Am nevoi! Si nu am sa fac pe mironosita. Viata e prea scurta si am uitat sa traiesc si pentru mine. De multi, multi ani!
    Cred în mine... si în ceea ce este bun în mine. Nu astept ca altii sa le descopere. Pentru ca nu caut nimic anume! Doar pace cu mine însami, liniste launtrica si bogatie sufleteasca!

    Te pup draga mea. Mi-ai lipsit!

    ResponderEliminar
  9. Cristos a Inviat si La multi ani! Sa fii sanatoasa si fericita si iubita!

    Varsta e un numar care de obicei nu corespunde cu ceea ce simtim noi. Ai grija de tine inainte de toate, tu esti cea mai importanta persoana din viata ta - nu uita. Daca tu esti bine, poti avea grija si de altii.

    ResponderEliminar
  10. @ LOLA - ADEVARAT CA A ÎNVIAT! MULTUMESC SI DE URARI!

    VÂRSTA E CEA CARE AR TREBUI SA REFLECTE SI ÎNTELEPCIUNEA - ADQUIRIDA - DOBÀNDITA PE PARCURSUL ANILOR!
    Încerc sa am grija de mine - dar nu sunt cea mai importanta persoana din viata mea! Sunt... multi cei care pe care îi consider mai importanti pentru mine! Primul - este invariabil - FIUL meu, apoi parintii si fratele meu. Eu oricum am grija de toti care depind de mine, conteaza mai putin daca sunt bine sau nu...

    Fizic pot sa fiu bine, pentru ca Dumnezeu m-a înzestrat cu forta si vointa, dar sufleteste nu am fost bine niciodata! Dar a contat doar ce au nevoie ceilalti. Si acum ... nu ma stiu... Nu vreau sa ma gândesc la ce vreau EU! Poate ... mâine... cum zicea Scarlet O´Hara.

    ResponderEliminar
  11. Chiar daca sunt mai intarziata iti spun din tot sufletul La multi ani!

    ResponderEliminar
  12. @ GreenEyes - Primit si cu întârziere! Nu obisnuiesc sa spun ca urmeaza ziua mea de nastere, tocmai pentru ca sa nu aiba ... prietenii obligatii!

    Fiul meu mi-a scris ca trebuie sa fiu o persoana fff buna, de vreme ce ziua mea cade de Pasti! ... sper ca în parte asa este!

    ResponderEliminar
  13. Chiar ma gandeam zilele astea ca sunt oameni care isi serbeaza ziua poate chiar de Paste :) Nu stiam ca este ziua ta si nu consider oricum ca as avea o obligatie sa spun cuiva La multi ani. A fost mereu o placere sa ii sarbatoresc pe altii :D Sigur esti o persoana buna! Te pup :-*

    ResponderEliminar
  14. @ GreenEyes - ma refeream mai mult la obligatii de a face cadouri... Prietenei mele, i-am cerut în mod deosebit sa nu-mi cumpere nici macar o floare si tot a venit cu un parfum! De asta nu fac tamtam de ziua mea!
    TE PUUUP si eu!

    ResponderEliminar