domingo, 11 de abril de 2010

Soare, cald, Mare albastra, plaja si rochita mea ROZ


UPDATE: ora 20:20
La misto am pus si aceasta fotografie, facuta vara trecuta... pe 6 august. Eram TOT eu. Cred ca am suportat stoic KILOGRAMELE în plus. Dar eram tot EU. Conteaza asa de mult aspectul fizic în ochii celor din jurul nostru? Credeti ca în adâncul sufletului meu eram diferita de cea care sunt astazi? Aveam aceleasi vise si aceleasi asteptari de la viata. Dar conta numai un singur lucru: banii pe care-i trimiteam acasa! În rest puteam sa ma fac cât o casa. În felul acesta totul era sub CONTROL! De la distanta... fara emotii! Recunosc... cu acest aspect nu puteam trezi pasiuni! Nici acum nu o fac... dar am mai multa autostima pentru mine. Deci... fara medicamente , se poate slabi. Dar este necesar si acel unic impuls... numit DORINTA de a placea cuiva!

Acelasi lucru este valabil si pentru BARBATI, desi ei cred ca plac oricum. Conteaza aspectul, conteaza surpriza, dorinta! Conteaza interesul manifestat fata de viata.... intima!

Ora 18:00 vânt . Soare, temperatura... pe laptop... Castellon 21-Tortosa 27... deci între... Nu-mi arata Vinaros. Puneam fotografii de pe terasa de sus, de la mansarda, când am sarit... si mi-am zis: - trebuie sa vad marea si sa fac prima incursiune în valuri ( chiar daca numai cu picioarele)...
Asa ca mi-am pus rochita ROOOOZ, care se pare ca are nevoie de niste pense pe partea din spate si am iesit - valvârtej din casa, fara sa-i spun nimic lui señor!
Plaja e la 2 minute de mers pe jos... DEPARTE!!!
Ema- frumusetile de la mine de pe strada!


Ma oprisem sa-mi aprind o tigara si am simtit un miros îmbatator. Era aceasta planta... nu stiu ce este, dar are un parfum... comparabil cu gardenia!

Burta... pentru care trebuie sa fac zilnic ... abdominale. Dar astazi ... nu reusesc sa ma mobilizez!
trebuia sa fac gimnastica... nu plaja. Desi , nici plaja nu am facut mai mult de 30 minute. Dar... ziua asta a fost ... trasa ... de par. Señor s-a trezit pe la 11.30... Dupa micul dejun l-am barbierit, l-am tuns si l-am schimbat de scutece. Apoi...cum prânzul se facuse între timp, am profitat de cele câteva minute de soare. Apoi a prânzit Marta, pentru ca señor... dormea! Apoi a prânzit señor si acum dorm... amândoi. Mai e soare bun... dar mi-e lene sa urc iar la mansarda, sa ma schimb si sa ma întind la soare. Si apoi ma plictisesc singura. Nici vara nu reusesc sa stau mai mult de 30 minute... chiar cu muzica sau cu o carte. Poate pentru ca singura e plictisitor.
Sefa si seful , au stat toata dimineata la soare... dar pe mine ma PLICTISESTE inactivitatea ... asta. Mai târziu poate voi avea chef de gimnastica. Acum însa, am stomacul plin de ceai... pentru ca în rest am mâncat salata verde, o lingura de peste ton din conserva si ... zeama de la ardeii iuti. La 14.30 ... aveam 70,1 kg. Acum , am cel putin un kg în plus. Dar... pt prima data, în ultimii 10 ani, am vazut pt câteva secunde 69,9... pe afisajul electronic al cântarului... Deci... voi coborî sub 70... Nu stiu în câte zile... dar VOI mai slabi.

10 comentarios:

  1. Mda, si cu tine ai putea sa pui mai multe poze in costum de baie (mama, ce pervers o sa par !)

    ResponderEliminar
  2. @ Geocer - cine nu stie de gluma... sa ne pupe undeva! I-am spus la Enma... sa vezi ce fotografii artistice am sa-ti fac în costum de baie... si apoi am sa le pun sub nasul lui Juan, ca si asa nu vede eforturile pe care le faci.

    Si sa stii ca mi-am facut... destule poze , dar , din pudoare nu le-am pus... pentru ca chiar venea din nou cineva sa-mi spuna ca sunt ... Ne... iubita!

    Si apoi de asta... NADA!
    Sunt doar în PAUZA morala!

    ResponderEliminar
  3. Giulia,
    tu esti frumoasa asa cum gândesti, simti si te porti. Eu am descoperit blogul tau în perioada din-naintea curei de slabire.
    Apoi m-am bucurat pentru sanatatea ta, ca ai scapat de ceva kg ce trebuia sa le cari.
    Apoi mai trebuie adaugat: o femeie inteligenta, sensibila si cu un corp frumos este si mai FRUMOASA.Deci m-am bucurat in continuare pentru tine.
    Acum însa, încep sa îmi fac griji pentru tine! cura de slabire nu este totul pe lumea asta! Opreste-te de a gândi asa, acum cât mai esti sanatoasa! Am impresia ca te prea fixezi pe ideea aceasta. Anorexia este la fel de urâta ca si bulimia!
    Te pup

    ResponderEliminar
  4. @ Carmen - mànânc suficient. Consum chiar mai multe calorii decât ar trebui. Si nu sunt obsedata de slabit. Am doar un tel... 65 de kg! Greu de ajuns. Nu pot sa scriu despre tot ce mi se întâmpla, pentru ca ma citesc prea multi ... care nu ar trebui...
    Si apoi vezi tu câte HOBBY-uri am!
    Nu mi-e foame, am doar impulsuri carora, daca nu le fac fata... trec în extrema cealalta... bulimie! Si apoi, de remuscare... elim! Dar te asigur... sunt perfect sanatoasa... fizic si zic eu si mental. Dar asta este greu de stabilit!

    Joi am programate analize si voi sti mai multe peste doua saptamâni. Dar sunt vizitata de medic... din prietenie, si nu are motive de îngrijorare.

    Anorexica... nu am cum sa ajung! Sunt o gurmanda!
    PUPICI ROOOZ!

    ResponderEliminar
  5. Mi-a rămas de la la tata o vorbă: Eşti frumoasă şi aşa urâtă cum eşti!
    Apoi, adevărata frumuseţe este cea interioară. Nu te cunosc decât din scrierile blogului - şi din faptul că ai urnit Cenanca! -. dar, pot afirma, fără riscul de a greşi: EŞTI FRUMOASĂ!

    ResponderEliminar
  6. @ Zamfir - frumoasa nu sunt si nu am fost. Dar - m-am acceptat cu toate defectele mele!
    Acum încep sa redevin... ceea ce am fost întotdeauna... frumoasa ... si pe dinauntru si pe dinafara.
    Cine m-a iubit înainte ... ma iubeste si acum.
    EU nu mi-am iubit corpul... dar mintea si sufletul, au fost tot acolo, în acel CORP. Si nebunia la FEL.
    Un saludo--- amigo!

    ResponderEliminar
  7. Pai chiar la misto ai pus prima poza.Cine e in ea?Nu o cunosc!
    Rochia rooooz iti sta bine!!!!

    ResponderEliminar
  8. Niciodată nu este frumos ce e frumos. Întotdeauna este frumos ce îţi place.
    Ce ar mai fi de spus? Păi că la noi încă nu ste vreme aşa faină pentru plajă. Cum este la noi? Se poate vedea făcând o vizită virtulaă în Bălgradul de azi. Linkul este pe abbilbal.

    ResponderEliminar
  9. @ Ema - draga mea. Daca ma abandonez... ajung din nou... FRUMOASA si GRASA! Sa nu crezi ca nu munceam la fel de mult, doar ca màncam cu pofta. Sefa se crucea ca ÎMI permit sa manânc o ciocolata de 150 grame, noaptea... fara sa am remuscari. ERA singura mea placere... ÎNDOPATUL.
    Rochita roz... hm... 5 euro! Pànza fina... casmir... la reduceri. Am sa-i fac niste pense pe spate. De altfel, Lizzie mi-a cumparat si pe alb, acelasi model. L-as scurta, dar vara, rochiile lungi sunt foarte racoroase... si pot sa stau cu picioarele catarate pe marginile fotoliului, fara riscul de a arata prea mult din picioare. Nu ca nu i-ar placea lui señor, dar este indecent. În fata dânsului nu intru nici în costum de baie sau pantaloni scurti!

    ResponderEliminar
  10. felicitari pt. slabit! atentie la soare, e f. nesanatos pt. piele asa trebuie stat doar in masura mica si intre orele permise.

    ResponderEliminar