martes, 6 de abril de 2010

Colier de perle albe pentru ... Giulia




Si... da... Sefa, Enma , mi-a daruit un colier de perle albe marunte... cu închizatoare de aur!!!
- Giulia, nu e nou! E din colectia mea....
- Enma, stii ca îmi doream perle albe pentru bratara ce mi-ai facut-o cadou anul trecut. Îti multumesc !!!!

Dupa aceea , sefa si señor povesteau plângând...
- Ai vazut tata... Niciodata nu trebuie sa-mi fac probleme când plec de acasa, pentru ca Giulia îsi pune sufletul aici cu voi! Nici în târgul de joi, nu a vrut sa-si piarda timpul cu mine... pentru ca ea trebuie sa fie acasa la ... señor!

Si eu va iubesc... dragii mei! Sunteti familia mea...

11 comentarios:

  1. Emotionant! Giulia, ma bucur ca oamenii din direca ta apropiere au ochi sa vada cine esti si te apreciaza la adevarata ta valoare!
    Sa porti colierul cu mândrie!
    te pup

    ResponderEliminar
  2. Sa-l porti sanatoasa si sa ai parte de aprecieri meritate de la toata lumea.

    ResponderEliminar
  3. @ Carmen - mi l-am pus acum doua ore... si nu l-am mai dat jos. Am fost cu sefa si cu Marta sa cumparam si o bicicleta magnetica- ma rog statica... pt sala noastra de sport de la mansarda... si mi-a spus sefa ca îmi va cauta si un lant de aur... printre ... ale ei. Sa sti ca e prea buna cu mine!
    Si de fiecare data are lacrimi de multumire în ochi pentru ca ma comport bine cu ¨ai ei¨... Desi eu ma si cert cu señor si cu Marta... dar e ca si acasa... nu cu rautate. Azi i-am pus pampers lui señor... ceea ce nu-i place DELOC.

    ResponderEliminar
  4. @ Geocer - multumesc... sefa mi-a dat deja destule bijuterii din aur... dar eu le-am daruit de fiecare data mai departe! Desi ea, de fiecare data îmi spune: sper ca pe asta îl vei purta TU...
    Eu port numai bratara de perle albe ... tot de la ea primita, anul trecut! în rest nu am nimic!

    ResponderEliminar
  5. @ GreenEyes - îmi plac perlele. Urmeaza sa-mi cumpar cercei cu perle!!!
    Sefa mea e buna la suflet si fff sensibila! Vara trecuta mi-a adus din Cuba un colier... negru, din coral. Cel cu care apar în poze, uneori! Acum am sa trec pe perle albe!!!
    Mi-l pregatise de ieri, dar plecase de dimineata la Barcelona... ca sa-si duca fiica la avion. Sunt aici, mai bine decât acasa!

    ResponderEliminar
  6. Nu faptul ca ti-a daruit colierul e ffff important,ci gestul ca atare.Se vede ca esti apreciata,ca faci parte din familia lor.
    Sa fi mandra de asta,ca Doamne multe femei sunt batjocorite de ce pentru care lucreaza si is de-o natie cu ele!

    ResponderEliminar
  7. Meriti, sa-l porti sanatoasa iti doresc si eu ! Si ai grija... sa nu-l dai cu parfum ! :P

    ResponderEliminar
  8. @ Ema - eu asta spun întotdeauna ... EI ma considera parte din familia lor. Dar pe mine, în toate casele în care am fost... doua în Italia si sa zicem doua aici... m-au considerat la fel. Parte din familie. Pentru ca si eu i-am considerat la fel, nu ca si pacienti sau ma rog, sursa de venituri...
    Ei stiu tot ce este în sufletul meu, în familia mea, îi iubesc pe toti ai mei! Señor, ma întreaba zilnic despre cei de acasa si mi se adreseaza fff des cu ¨HIJA¨ - fiica mea!
    Mama, de câte ori vorbesc cu ea, chiar plângând, îmi spune ca e fericita ca ma stie în loc BUN!!!
    De asta spun eu... ca sunt ACASA!
    Si apoi... anul trecut si eu i-am cumparat un colier de perle Enmei... mie, nu am apucat sa mi-l cumpar. Nu mai au. Erau cu perle gri închis, albe si mi se pare verzi... lung, care se poarta în doua rànduri!
    Ziua ei este mâine! Eu am sa-i cumpar JOI, o poseta... alba, ca mi-a aratat-o saptamâna trecuta! Orhidee a primit deja de la fiica ei!
    Te pup draga mea!

    ResponderEliminar
  9. @ Leo - este foarte finut! Am sa am grija sa nu-l dau nici cu crema nici cu parfum. Conteaza gestul Enmei!

    ResponderEliminar
  10. Heiiii, acum sunt si poze! aha! Ce bine arati! esti din zi în zi mai supla si mai tânara!

    ResponderEliminar