jueves, 29 de abril de 2010

Prima baie în mare - Giulia si Lizzie

De dragul Dinei... pun si fotografii de acum un an... pentru ca sa fie motivata. Eu am fost... si atunci... eu sunt si acum! Ceva mai usoara cei drept!
Plaja- un santier... sute de camioane de nisip... nu prea alb si un pic rau mirositor. Dupa cum îmi spunea señor... l-au scos din zona unde cu zeci de ani în urma se faceau deversarile apelor menajere...

Abdomenul meu... mai are nevoie de foarte multa gimnastica... pentru ca sa revina la ceea ce a fost cu foarte multi ani în urma.
Costumul de baie... primit aseara de la Enma... o parasuta. Problema solutionata... La întoarcere mi-am cumparat 2 din piata... Mai micute... nu chiar un snur... dar oricum... jumatate cât astea!
Lizzie si-a udat numai picioarele. FRICOASA!!!
Iar trebuie sa ma uit la data de pe aparatul de fotografiat... arata o zi mai putin!


Cam nebuna... deci nu ascund ca mai am multa cale de batut... si de ¨înotat¨pentru ca sa ma încânte corpul meu...

Chilotii de la bikini... îmi vin pâna la gât!! (asa se numeste aici costumul deux piece- bikini)
Apa... mai calda decât IERI!!!

Sa stiti ca nu am mai vrut sa ies... dar îi spusesem lui señor ca sunt în casa în doua ore... si aici... ma tin de promisiune. Deci... m-am schimbat acolo pe plaja... si pentru ca nu aveam slip de schimb... am ajuns acasa cu nisip si ..... în ... ieggeri. Pe Lizzie am lasat-o în compania avocatei de 63 de ani... care nu se mai oprea de povestit despre fiul care se casatorise în Belgrad... asta dupa ce am dezbatut problema monarhiei si a Estului... La noi... plaja este... FREE . Doamna... topless facea baie în mare.... Inhibitiile nu au ce cauta la NOI ...pe plaja! Privitori... ca mai sunt si astia... se gasesc... la orice ora! Sa le fie de bine!

UPDATE: 0:13... Ema ... ce faci? Nu ai somn? Cum e marea? Calda?
Aproape am adormit, pe la 23... dar l-a apucat (îl va apuca) diareea pe señor si acum stau... si astept... De fapt... ascult cum casca... si ma gândeam la tine, cum cautai pisicile uneia dintre rezidente la 1:30 noaptea!
Între timp... linia a cazut, iar eu am mâncat de nervi si oboseala... 3 rosii cu sare. Singurul aliment... pe ziua de azi...sau ieri... mai bine spus.
... Ma gândeam ... ce mica este diferenta între un copilas si o persoana în vârsta. Daca ma gândesc bine o mamica are mai mult de lucru cu un bebe... Si la noi... va veni unul !!!

între timp l-am dus si adus pe señor de doua ori din pat la toaleta... si eu am povestit doua vorbe cu Ema... Cred ca ma asteapta o noapte grea. Somnul... mi-a zburat si acum îl ascult pe señor... cum se vaita. Barbatii... sunt foarte sensibili...la durere.

UPDATE 1:00 - am mai ajuns o data la toaleta.
- Ce noapte te fac sa treci... fiica mea!
- De asta sunt aici - señor! De suferit ... suferi mata... eu mai mánânc o rosie!!!

S-a facut 1:30. Super... poate adorm într-o ora!

11 comentarios:

  1. Faină marea la voi. Doar plaja pare improvizată, dar faţă de bolovanii ce-i avem noi la Mureş, e totuşi nicip.

    ResponderEliminar
  2. @ Abbilbal - din oarece motive... se ridica nivelul plajei.Sunt lucrari în tot orasul. Bineînteles ca ar fi putut cumpara nisip ALB... dar acela sigur ar fi fost scump.
    MAREA e cea care conteaza... albastra, gri, verde... APA sa fie...(ALGE SI MEDUZE NU AVEM)
    Plaja de lânga casa mea este de bolovani si la fel si fundul marii. Poti face baie numai cu sandale de guma si nu tare-mi place, desi este la 2 minute distanta... fata de 15 cealalta!
    Nu poti sa le ai pe toate, nu-i asa?

    Eu ma consider norocoasa numai ca vad marea, d-apoi ca mai pot sa si fac baie în ea, la orice ora!

    ResponderEliminar
  3. Ei, cei acolo 15 minute de mers până la plajă. Eu cu Puiu Mic fac până la grădiniţă 20 minue. Înapoi, de la grădinţă acasă, facem 2-3 ore.

    ResponderEliminar
  4. @ Abbilbal- minutele sunt importante pentru mine... care îngrijesc o persoana care sta în pat... neajutorat! Altfel... sunt norocoasa fata de alte îngrijitoare care nu au libertatea mea de miscare! Dzeu mi-a pus mâna pe cap când aceasta familie s-a atasat de mine! DA SI EU DE TOTI ai lor!

    ResponderEliminar
  5. sa-ti fie de bine, frumoaso... deci ti-ai bagat picioarele in mare... e vara...

    ResponderEliminar
  6. Ju-huuu! Prima baie! Supeeeeeer! Ma bucur pentru tine! ce as mai fi sarit si eu putin în valuri :)
    Astazi a fost si la noi o zi...ca de vara! 28°C Dar de mânine se raceste vremea, 14-15°C si încep ploi...tocmai când primesc musafiri! as fi vrut sa stam, pe terasa sau în gradina...Asta e! trebuie sa ne bucuram cu ce avem :)
    Te pup!

    ResponderEliminar
  7. @ Ajnanina - de 4 ani... nu am prins o vara asa de întârziata. APA--- SUPER. Nu am înotat, dar mi-am cufundat corpul de câteva ori. Si apoi... nu as fi iesit.

    ResponderEliminar
  8. @ Carmen - fptografiile pentru voi... dragele mele le-am pus. Si pentru prietenele care vor sa vada ca se poate slabi. Nu a fost o zi asa de frumoasa ca si ieri, dar mi-am prins portia de plaja, sus pe terasa... facând abdominale, între 3 si 4 dupa amiaza. Si uite ca de la ora aceea... am lucrat pe rupte... pâna acum 10 minute. Unele zile sunt... tare grele. Dar am sa dorm ca un puiut!

    ResponderEliminar
  9. Ce-as vrea si eu o bucatica de mare ! Tare bine-mi faci punand poze cu marea, si cu tine, slaba ! Imi trece toata pofta de mancare - sa stii ca mananc mai rational de cand te citesc !
    Astept cu drag pozele cu Drac, hihi ! (ce joc de cuvinte !)
    Iar Senor, saracu'... Cand iti spune "mi hija", parca-ti trece toata oboseala, nu ?

    ResponderEliminar
  10. @ Leo - draga mea... o bucatica de MARE îmi lipsesete în momentul acesta pentru ca sa-mi revin din oboseala. Si azi am facut abia ceva din bucataria lui sefa... Frecat frigider, cuptor, tavi, parte din pereti si dulapuri... si n-am terminat! Pe DRAC nu am apucat sa-l fotografiez ... desi îmi luasem camera foto. Am avut putere numai pentru orhideea primita de sefa de ziua ei.
    Foame?! Ma apuca numai noaptea... de aceea am mâncat azi noapte 4 rosii ... din cauza lui señor!
    Ca-mi spune HIJA... da, este un CABALLERO... !!! Sitautia lui de dependenta... este foarte incomoda pentru domnia sa! Nu pot sa fiu suparata pentru ca el nu poate comanda corpul sau! Mi-e o mila infinita de el.

    ResponderEliminar