domingo, 18 de abril de 2010

Geaca bej - secunda mano

Am trecut prin oras... pentru ca sunt foarte multe excavatii pe plaja... centrala si auzind muzica... m-am oprit sa-l ascult pe acest domn care cânta foarte frumos.
Pâna aici vin de obicei ... în rest nu mai este trotuar... pe marginea marii si nu mai am chef!


Geaca ... no.44, 4 euro... second hand... PVC, blugii 8 euro din piata... no 42... cureaua si bluzita de la Enma

Fata mea... super obosita dupa o ora si jumate de mers pe jos. M-am oprit numai un minut sa-l ascult pe acel domn....

Ieri am mâncat toata ziua... si am ajuns din nou la 70,3 kg. Ce ciuda mi-e!!!

2 comentarios:

  1. Ce gagicaaaaaa ! Asa zic barbatii cand te vad pe strada, sunt sigura ! SI eu m-as uita dupa tine, ma uit des dupa femei frumoase pe strada, doar din motive estetice, desigur !
    Ce-mi place ca ai avut ambitie, te-ai facut o fotomodela in toata regula ! :)

    ResponderEliminar
  2. @ Leo - ma distreaza ca barbatii întradevar ma claxoneaza. Uneori arât bine... din spate! Dar... nu mai ies nefardata, nearanjata, neparfumata. Este o mare realizare pentru mine. Si eu ma uit întotdeauna dupa femei frumoase... pe strada. Fara alte gânduri. Dar îmi plac si mi-au placut întotdeauna.

    La fel... apreciez si frumusetea masculina. Asta pâna deschid gura si spun o imbecilitate!
    Frumoasa melodia.

    În acest moment sunt single... si ma simt al naibii de bine. Mi-am dat seama ca nu mai simt nimic pentru nimeni. Adica... mi s-au calmat hormonii, numai sufar pentru nimeni.. si zau ca ma simt bine în pielea mea.

    Am sa încep sa colectionez pantofi frumosi. Pe aia... nu ma deranjeaza sa dau banii.

    ResponderEliminar