lunes, 26 de abril de 2010

Am pierdut 31 kg numai prin înfometare si mai nou... gimnastica

Mi-au iesit analizele. PERFECTE... v-am spus eu... soi bun! Nu am avut ocazia sa le arat si fetelor de la farmacie... desi am fost de doua ori astazi pe la ele. (Sa fac mai mic trandafirul pentru rochia soacrei lui Sarah). Cert este ca astazi la ambulatoriu nu era medico. Stiam, ca doar mi-a spus saptamâna trecuta ca-i va tine locul tocmai Nerea, chiriasa lui, asa ca am cautat-o ieri dupa amiaza sa o rog sa ma ia chiar daca ajung mai târziu de ora programata. Am ajuns eu înaintea ei. Mi-a imprimat rezultatele si mi-a spus:
- Dá-i înainte! Si eu am slabit acum 2 ani, douazeci de kilograme. Toate ti-au revenit la normal. Trigliceridele, nivelul hormonal... toate!

Acum, îmi face celelalte analize, pentru ca sa pot dona sânge. De multa vreme vroiam sa o fac, dar cum nu stiam zilele de donare... am tot amânat. Astazi, iar am vazut afis. Pe data de 13 mai. Si cum am citit atât de multe articole despre donare în sáptamânile astea, m-am hotarât. Si apoi, ieri s-a vorbit numai despre toreadorul Jose Tomas, care a suferit un accident de corida si a pierdut mult sânge. A fost nevoie de 11 litri pe timpul interventiei. A negativ. Nu ca ar avea vreo persoana atâtia litri în corp, dar probabil au fost pierderi pe timpul operatiei.

Sângele meu este O RH negativ. Donator universal, pentru TOTI... pentru ca cei cu RH negativ pot primi numai de la cei cu negativ, în timp ce cei cu Rh + pot primi de la oricare.

Deci: cura de slabire nu afecteaza organismul, ci dimpotriva! Chiar si tensiunea mi s-a reglat. Acum am 115 cu 75. Deci... trebuie sa te lasi de cumparat lumânari... Paul!

UPDATE: 9:32 dimineata...
dupa ce de pe la 7:00 calatoresc pe bloguri, cu laptopul coborât în comedor... intrând în ¨suflete¨...ascultând muzica clasica pe bloguri... un singur cuvânt poate sa-mi provoace infarct...
IGUAL... as putea strangula când îl aud. De la 8 dimineata i-am pus lui señor micul dejun pe masa, asta în conditiile în care pe Marta o pregatesc de ¨scoala¨iar eu ma motivez sa merg la smotru în ¨vila mare¨... a Enmei. Acum sunt 9:30 si abia l-am scos din pat... asta dupa ce ieri s-a retras la orele 19:00 fara sa cineze. Stie ca nimic nu-mi urca tensiunea ca si cuvântul Igual... TOTUNA! Pai daca mi-ar fi TOTUNA... m-ar durea undeva !!! Daca am sa fac moarte de om... am sa am parte de circumstante atenuante? Pentru ca dânsul o face DINADINS!!!

Cum e cu linistea aia launtrica... Pai cu barbati pe lânga tine... nu ai cum sa ai parte de ea. Poate ar trebui sa ma retrag pe o insula pustie....
Le-am ¨furat¨de pe blogul lui Lisandru... noroc ca le-am ascultat si înainte si dupa IGUAL... asa am reusit sa-mi cobor tensiunea... si sa revin la NORMAl. Nici cu mine nu mi-e rusine, dar nici cu señor care râde cu lacrimi auzind înjuraturile si bodoganelile mele... de femeie con GENIO!!!

Mai stau pret de 10 minute... ca sa ascultam împreuna cu señor aceste doua piese. Râde... stiind ca-mi face rau cuvântul... IGUAL! Vad rosu înaintea ochilor, ca si un Taur... ca doar si vacile... au parte de corida... si fac destule ravagii... Barbatii ... nu au suflet!!!

4 comentarios:

  1. Super! Daca esti sanatoasa atunci e perfect.
    O zi buna!
    Te pup :-*

    ResponderEliminar
  2. @ Greeneyes - eu stiam... dar am facut si verificarea...Si apoi doctorul meu are ¨ochi¨ sa vada.
    Niciodata nu am avut probleme de sanatate. Este un noroc. Poate mai încolo...m-or da gata tigarile! Am spus tot timpul ... ca sunt milioane de oameni înfometati în lume si nu au nici o problema de sanatate. Te pup si eu!

    ResponderEliminar
  3. O veste foarte buna, chiar imi doream sa aud asta ! Adica, vroiam sa aud ca analizele ti-au iesit perfecte si ca esti mai sanatoasa decat inainte ! Si nu-i asa ca esti mult mai usoara, mai sprintena si mai voioasa ?
    Esti un exemplu foarte bun de urmat ! Mai ales de femeile care cred ca dupa o anumita varsta nu mai pot slabi...
    Spor la smotru ! Imbratisari... gratuite, cum zici tu, hihi!
    ;)

    ResponderEliminar
  4. @ Leo... cu nervii care-mi joaca în stomacul plin de cafea instant cu lapte, te asigur ca voi avea SPOR... si o ciuda... cum nu am cuvinte sa o explic!
    Abrazos gratuidos - recibidos!

    ResponderEliminar