martes, 14 de septiembre de 2010

Viata mea ... mai merge înainte

Încerci sa mergi mai departe. Viata ta are ritmul ei invariabil. Aceleasi corvoade. Curatenie în cele doua case, caca de spalat de pe chilotii lui Marta, castile pe urechi. Sa nu-ti auzi gândurile care dor. Nu am dansat. Ar fi fost deplasat. Dar am dat muzica la maximum. Poate sunt nebuna, ca si vecina mea, care venind de la înmormântarea tatalui ei, si-a pus muzica la maximum. Bine, eu nu stiam ce se întâmplase... dar pot sa o înteleg. Nu asculti cuvintele...doar decibelii sunt necesari sa acopere vocile din capul tau.

Deci... viata mea merge înainte. Deocamdata. Ca o sfidare a logicului. Eu am fost si sunt cea care de fiecare data am spus ca vreau sa mor. Nu sfidez destinul... sunt doar realista. Stiu ce viata am dus, stiu ce ma asteapta... desi, nu se stie niciodata. Nu am avut în planuri sa lucrez afara, nici nu am sperat sa ajung într-un loc atât de bun. Dar si bunul este în functie de perspectiva fiecaruia. Într-o zi ti se pare PARADIS... pentru ca în clipa urmatoare sa-si piarda stralucirea. Depinde doar de imaginatia fiecaruia.

Si asa... mi-am petrecut eu seara cumintica, uitându-ma la CSI, NCIS, Lege si ordine, Anatomia lui Grey...

... Am uitat sa-mi pun desteptatorul si m-am trezit la timp. Terminat în graba sarcinile din dimineata asta. Señor deja în patutul lui. Eu... cu rufele în masina. Pregatita de cusut. La orele 18 îmi vine doamna la proba. Mi-a mai adus si sefa, doua chestii de reparat si cusut. Am curatenie de facut. Pe joi s-au anuntat britanicii în vizita si mai am si halatul si pantalonii lui Florica de terminat.

... Ieri m-am trezit cu doi pisoi micuti-micuti în curte. Venise si Cristina sa-i vada, am încercat sa-i prindem si sa le dam de mâncare. M-am ales cu o muscatura în deget. Dar au fost pe aici toata ziua. Astazi nu i-am mai vazut. Zau ma bucuram ca voi avea pisoii mei. De sport nu am avut timp... dar zilele mele nu au intrat în sac. Dar nu poti sa stii niciodata. Eu... sunt pregatita.

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario