lunes, 6 de septiembre de 2010

Mâine... pai vom vedea daca adidasii mei vor prinde sau nu aripi... dar pe ce muzica... ca acolo e spilul?!



Ca sa nu va plictisiti numai cu muzica pe care deja o cunoasteti... hai sa va dau si alte... repere ale vietii mele. Columbia este heavy, chitara acustica si solo. Deci pâna cànd eu m-am dusat de transpiratia celor 700 de abdominale facute astazi... plus 35 minute de salsa... în ciorapei si cu castile pe urechi, asta ca sa nu-l deranjez pe señor (jumatate din abdominale, le-am facut în living, pentru ca señor dormea cam de doua ore si sigur se trezea însetat)...

...

Gimnastica face bine. Glumeam si ne certam astazi cu Enma si cu Cristina, cea atotstiutoare:

- Giulia, tu nu faci jogging... tu te lansezi ca si nebuna...Acum esti aici...si peste o clipa te vad la o suta de metri, în sprint... ca si când nu ai vrea sa alergi alaturi de mine.
- Sefa draga... ma oboseste mai tare acea... flendureala de picioruse decât un sprint... de 500 m... în maxima viteza. Asta este ca si în amor... bla, bla, bla.
Eu nu stiu... bla, bla, bla. Daca e ... pai sa fie o furtuna... Da sa fie. Daca nu... somnifere... ca doar mi-a permis metge sa iau...

Nu este cazul astazi. Sprinturi...peste sprinturi...asa ca, acum... cu un mojito... si o terapie super lux... voi dormi ca o bebelusa:

Merg la culcare. ziua...prea lunga. Noaptea trecuta, prea scurta. Fara tigari, bulimia mea...si-a spus cuvântul. Ras tot ce era posibil timp de 3 ore si apoi ...eliminat fortat. Nu pot sa-mi permit sa pun kilogramele înapoi.

... Alt masaj cu voltaren, pentru ca am o fibra musculara rupta de cu câteva luni în urma... care zau ca-mi da de furca. Enma... vrea sa aiba un corp... pe care nu l-a avut nici macar în tinerete... Eu... sunt multumita. Astazi, la banca... vecinul meu, functionar acolo, în timp ce-i i-am cerut sa-mi închida contul... chiar spunea:

- V-am vazut alergând ieri dupa amiaza...si astazi dimineata devreme, la fel. Vreti sa participati la vreun maraton?
- hahaha... cu pachetul de tigari în plamânii mei... greu de imaginat.

Deci...prin urmare, Mikka si Ajnanina... dragele mele ...BonJovi, Aerosmith...

... Cel mai bine se danseaza salsa... pe... Embrujo...




... am transpirat dansând pe aceasta melodie (si nu numai...30 minute) mai mult decât la cele 700 de abdominale... Am dansat chiar si în curte... asteptând sa vina Marta de la colegiu... cum se spune... miscari de solduri. Va asigur ca acum nu sunt în stare... decât sa fac... cei câtiva pasi pâna la patutul meu.

Daca mi-ar fi spus cineva acum un an... ca am sa am parte de atâtea ¨trairi¨... as fi spus ca este nebun de legat. SOY FELIZ... forse... pero... no me basta!!!...

Astept... sugestii de la voi.... Alte melodii de salsa... Da... am trimis astazi bani la fiul meu...si functionarul, tânar si super zâmbitor si amabil... era cubanez. Am vorbit de salsa...si de locuri unde se poate dansa... Hm.... ce ti-e si cu latinos astia... Nu ar putea sa fie urâti si stersi. Si faca bine si nu mai zâmbeasca asa... ca zau... am sa depun plângere. ¨ Interzis zâmbitul si privitul ¨

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario