jueves, 30 de septiembre de 2010

M-a prins rasaritul din nou între bratele tale...



Si pentru ca mi-am primit ratia de sarutari din departare...însotite de muzica la cerere astazi... v-am tradus si voua, dragele mele.
Aceasta a fost doar prima... celelalte au curs... era noapte acolo si prea dimineata aici. Ascultati si va bucurati de aceste voci superbe. Credea nealui ca noi nu cunoastem voci extraordinare de pe acolo. Se însela...

M-a prins rasaritul din nou între bratele tale
si m-am trezit plângând de fericire
Mi-am acoperit fata cu palmele tale
pentru a continua încà iubindu-te
Te-ai trezit tu, aproape adormita,
Vroiai sa-mi spui nu stiu ce
dar am facut sa taca gura ta cu mii de sarutari
si asa trecura multe, multe ore.

Pe când venise noaptea, apàru si Luna
si intrà prin ferestra ta.
Si câta frumusete când lumina cerului,
a iluminat chipul tau.

Eu m-am întors sa ma pun între bratele tale
Tu vroiai sa-mi spui nu stiu ce...
dar te-am facut sa taci cu mii de sarutari
si asa trecura multe, multe ore...

Amanecí otra vez entre tus brazos,
y desperté llorando de alegría
me cobijé la cara con tus manos,
para seguirte amando todavía
te despertarté tu, casi dormida,
tu me querías decir no se que cosas
pero callé tu boca con mis besos,
y asi pasaron muchas, muchas horas

Cuando llegó la noche, aparecio la Luna,
y entro por tu ventana
que cosa más bonita cuando la luz del cielo,
ilumino tu cara

Yo me volví a meter entre tus brazos,
tu me querías decir no se que cosas,
pero calle tu boca con mis besos
y asi pasaron muchas muchas horas...

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario