jueves, 9 de septiembre de 2010

bebe-ella



Am alergat...mai bine decât Enma, am dansat...si am simtit ca sunt o femeie fericita. Am alergat si dansat pe salsa. Si am dansat în timp ce alergam. Enma zicea ca lumea se uita la ea nu la mine. Probabil se întreaba cum de ma suporta?! Pai...sunt singura care o fac sa-i creasca autostima, care-i spune ca o adora...si ca de fapt contam numai noi... Am chiulit si astazi si iar am cheltuit bani în piata. Trei pantaloni albi si o camasa alba... apoi...numai treburile casei noastre... si un tricou renovat pentru metge. Puteam sa fac mai mult... dar cautam pescarusi... si visam. Deci...nu am ajuns înca sa-mi iau creioanele în mâna... dar am facut primul pas. Sa-mi imaginez desenul...

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario