viernes, 10 de septiembre de 2010

I feel pretty....



Ma obsesiona aceasta melodie...si eram confuza. Eram convinsa ca e din My Fair Lady... Se întâmpla si la case mai mari.
... Deci...întâmplarea a facut sa cunosc astazi o pereche de britanici... la Castellon si datorita limbutiei mele înnascute, stând la coada la acte, la politia estrajera...am ajuns sa-i întreb daca ma aduc cu ei cu masina, înapoi la Vinaros. Bunaoara...aveam transport specializat asigurat... dar preferam sa nu abuzez de fiul lui señor Tomas, care deja ma trimisese cu o masina de la el ...pâna la poarta politiei.
Deci... aceasta pereche de pensionari foarte draguti, fosti profesori în UK, Leads, au fost atàt de amabili ...si am ramas sa ne cunoastem mai bine, mi-au pus la dispozitie biblioteca lor în engleza, cca 300 de carti, vai de capul meu, dar cel mai bine e ca mi-am facut prieteni culti, de la care am de învatat. Si chiar am nevoie sa conversez în engleza. Doua ore nu mi-au ajuns. Ei au fost surprinsi de asa zisele mele cunostiinte sau gusturi în materie de poezie... Memorie nu am ...dar nu sunt chiar inculta... asa ca le-am cazut cu tronc. Draguta de Margaret imediat m-a si adaugat pe facebook... si ne-am trimis mesaje, urmeaza sa ne povestim luni. Ma rog... tot povestind le-am fredonat aceasta melodie ...si ei m-au adus pe calea cea buna... adica au sters ceata din creierii mei...si mi-au spus ca este din West Side Story.

De unde obsesia? Pai uneori... I feel pretty... adica ma simt draguta, cu adevarat si atunci, cu matura în mâna, prin curte, fredonez aceasta melodie... Si daca tot am ajuns la aceasta ... hai sa punem si cea mai frumoasa din acest muzical... adica MARIA...






poate ar trebui sa pun tot filmul... ca nu ma pot opri sa le ascult pe toate...someway...

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario